Název: Marketingový mix sportovního centra
Překlad názvu: Marketing Mix of Sports Centrum
Autoři: Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; management sportu; marketing; marketing služeb; marketing sportu; marketingový mix; řízení značky; brand management; communication mix; management of sports; marketing; marketing mix; marketing of services; marketing of sports

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59047

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-241172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet