Název:
Marketingový mix sportovního centra
Překlad názvu:
Marketing Mix of Sports Centrum
Autoři:
Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Náplní diplomové práce „Marketingový mix sportovního centra“ je podrobná analýza problematiky týkající se marketingové strategie v podniku nabízejícím služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část je věnována obecnému východisku, které je pro zpracování následujících částí nedílnou součástí. Analytická část zkoumá rozbor aktuální situace sportovního centra. Na základě vypracované analýzy jsou podniku představeny konkrétní návrhy, které by měly význačně posílit celkovou marketingovou strategii podniku a které jsou připraveny k okamžité implementaci do praxe.
The main topic of the diploma thesis “Marketing mix of a sports facility” is a detailed analysis related to a marketing strategy of the company that offers services in the area of sports and physical training. The theoretical part is devoted to the general basis that is essential for further elaboration of following practical sections. The analytical part deals with analysis of the current situation within the sport facility. On the basis of the conclusions from analytical part, the specific recommendations are presented to be implemented in the analysed company in order to significantly strengthen its overall marketing strategy.
Klíčová slova:
komunikační mix; management sportu; marketing; marketing služeb; marketing sportu; marketingový mix; řízení značky; brand management; communication mix; management of sports; marketing; marketing mix; marketing of services; marketing of sports
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59047