Název: Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Překlad názvu: Brand Audit as a tool for identifying brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro
Autoři: Renčová, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alpine Pro; audit značky; brand management; branding; pozice značky na trhu; Značka; řízení značky; Alpine Pro; Brand; Brand Audit; brand management; brand's market position; branding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64901

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334038


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet