Název: Vnímání značky
Překlad názvu: Brand perception
Autoři: MEJZLÍKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: funkce značky; positionig značky; vnímání značky; značka; řízení značky; brand; brand functions; brand management; brand perception; brand positioning
Citace: MEJZLÍKOVÁ, Lucie. Vnímání značky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41676

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-05-31, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet