Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí1098 - 1107dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Reklamní inzerce v československém tisku v období první republiky
Požárek, Martin ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Váňa, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam ve vybraných novinových titulech v Československu v letech 1918-1938. Analyzované reklamy jsou konfrontovány s historickými poznatky a zkoumány jako odraz tehdejší hospodářské, společenské a politické situace. Na základě těchto poznatků je zkoumané období rozděleno do čtyř částí, které vykazují odlišný vývoj, a v rámci každé z těchto částí jsou zkoumány a porovnávány i samotné reklamy. V každé části jsou popsány tematické oblasti reklam typické pro dané období, které často souvisí právě s hospodářskou, společenskou či politickou situací. Práce si například všímá toho, jak množství reklam na stránkách zkoumaných novin souvisí s hospodářským růstem či krizí anebo jak se v obsahu reklam projevuje technologický pokrok či modernizačně civilizační tendence. Jsou uvedeny nejčastěji inzerované produkty i značky ale i například společenské trendy či zvyky, které se dají z reklam částečně indukovat. Dále je také analyzován kvalitativní vývoj samotných reklamních inzerátů. V neposlední řadě je porovnáván obsah a množství reklam mezi zkoumanými novinovými tituly.
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Struhařová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a obecných principech zvukové postprodukce. Druhým cílem je praktické popsání problematiky na konkrétních reklamních projektech a filmu, které byly realizovány ve společnosti Studio Beep s.r.o.. Praktickým popisem docílíme úplného pochopení tématu a doplnění teoretické části.
Advertising design: Case Study
Jancík, Róbert ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí případové studie popsat a následně zrealizovat audiovizuální reklamní spot pro konkrétního zadavatele. Reklamní spot by měl být vytvořen efektivně se zaměřením na náklady, tak aby v co největší míře zasáhl cílovou skupinu a přinutil ji k nákupu propagovaného produktu. Na začátku práce jsou v teoretické části uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, historie reklamy, legislativy regulující reklamní tvorbu a dále je reklama charakterizována jako součást kreativního průmyslu. Na tento teoretický základ navazuje praktická část ve které jsou navrženy tři varianty pro tvorbu audiovizuálního spotu a následně je pomocí metod manažerského rozhodování vybrána nejvhodnější varianta. V závěru práce jsme vytvořili samotný reklamní spot na základny definovaného postupu a vybrané varianty.
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Mysliveček, David ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických novinek. Na základě průzkumu mezi samotnými uživateli a celkové analýzy aplikace je navrhnuto možné vylepšení v následném vývoji aplikace a mobilním marketingu.
Etická a právní pravidla reklamy
Machů, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační orgány používají. Okrajově také popisuje samoregulaci v Evropské unii. V práci jsou zachyceny názory spotřebitelů na neetičnost v reklamách a reklamy obecně. Významná část práce se věnuje i analýze stížností a případů přijatých a řešených samoregulačními orgány v České republice a ve Spojeném království a případů řešených českými soudy.
Ženy, děti a reklama - právní a etické aspekty
Stejskalová, Radka ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem "Ženy, děti a reklama - právní a etické aspekty" se zabývá problematikou zobrazovaní žen a dětí v reklamě. Cílem diplomové práce je zanalyzovat reklamy se zaměřením na zobrazování žen a dětí projednávané arbitrážní komisí ve sledovaném období a navrhnout doporučení do budoucna. Práce se dále věnuje významu právních a etických pravidel, které reklamu regulují a zaměřuje se na obsah regulace žen a dětí.
Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících
Čurda, Filip ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato práce zkoumá vliv televizní inzerce a následného hodnocení reklamy spotřebiteli v průběhu události amerického Super Bowlu na změnu hodnoty a obchodovaného množství akcií inzerujících společností. Pomocí srovnání vývoje hodnot pro cenu a objem obchodovaných akcií inzerujících společností s trendem v intervalech kolem události Super Bowl v průběhu let 2010-2014, prokazuji, že zde žádný celkový vliv není. Zároveň hodnocení reklamního spotu spotřebiteli nemá jednoznačný vliv na změny hodnoty, či obchodovaného množství akcií inzerujících společností.
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se. Nechávají se tak snadno zmanipulovat, čímž nahrávají přímo do karet nejrůznějším marketingovým agenturám. Málokdo si však uvědomuje, že finální fotografie je výsledkem několika hodin předem důkladně promyšlené práce, a co je hlavní, že produktová fotografie je od samotného počátku vytvářena s vidinou upoutat a prodat! Vzhledem k této skutečnosti nahlížím na produktovou fotografii jako na marketingový, potažmo komunikační nástroj, jehož hlavním úkolem je vyvolat emoce. Cílem práce je rovněž veřejný průzkum, který má odhalit, jak konzumenti vnímají a nahlíží na produktovou fotografii. V praktické části se zaměřím na samotné fotografování reklamní fotografie, a to ze čtyř oblastí, které jsou mi nejvíce blízké. Vytvořím rovněž i fiktivní zakázku na vytvoření titulní obálky časopisu D&D. Zpětnou vazbu získám skrz dotazník a samotného odborníka -- fotografa.
Vliv reklamy na určité sociální návyky dětí
Urbanová, Marie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na určité sociální návyky dětí, jako jsou spotřební a stravovací návyky. Cílem práce je upozornit na tuto problematiku, shrnout dosavadní výzkumy a poměřit české a americké prostředí. Teoretická část se zabývá reklamou, jejími druhy a komunikačním procesem. Další kapitola se věnuje dětskému adresátovi, jeho vývoji a jeho bezbrannosti vůči reklamním sdělením. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část sestává ze shrnutí dosavadních výzkumů v oblastech vlivu reklamy na spotřební chování a na stravovací návyky. Druhá část zahrnuje popis českého a amerického prostředí ve vybraných oblastech a následné porovnání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí1098 - 1107dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.