Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Mysliveček, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí pro podporu v podnikání. Její hlavní zaměření spočívá v návrhu strategie pro práci se sociální sítí Facebook společnosti Coffee Media s.r.o. První část této práce shrnuje obecné teoretické poznatky z oboru sociálních sítí a competitive intelligence. Vysvětleny jsou jednotlivé pojmy a je určena oblast, kterou se práce dále zabývá. Druhá část této práce je tvořena návrhem webového řešení společnosti Coffee Media. Jako první jsou porovnány jednotlivé možnosti tvorby webových stránek, jsou určeny klíčové faktory a požadavky na tvorbu, podle kterých je následně vybráno nejvhodnější řešení. Pomocí tohoto řešení jsou následně navrhnuty a realizovány webové stránky. Třetí část se zabývá detailní analýzou konkurence v oblasti online marketingu. Jsou vybrány čtyři konkurenční společnosti a je analyzována jejich práce se sociální sítí Facebook. Analýza je provedena jak pomocí vlastní metody, tak také pomocí bezplatného specializovaného nástroje. Na základě této analýzy jsou určeny jednotlivé trendy v práci se sociální sítí Facebook. V poslední části je navrhnuta detailní strategie pro práci se sociální sítí Facebook. V této strategii je určen publikační plán příspěvků a jsou navrhnuty jednotlivé reklamní kampaně, pomocí kterých se může společnost Coffee Media propagovat.
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Mysliveček, David ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických novinek. Na základě průzkumu mezi samotnými uživateli a celkové analýzy aplikace je navrhnuto možné vylepšení v následném vývoji aplikace a mobilním marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.