Název: Etická a právní pravidla reklamy
Překlad názvu: Ethical and legal rules of advertisement
Autoři: Machů, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Evropská aliance pro samoregulaci; Kodex pro reklamy netelevizního a nerozhlasového vysílání; Kodex pro reklamy televizního a rozhlasového vysílání; Kodex reklamy; Neetická reklama; Protiprávní reklama; Rada pro reklamu; Reklama; samoregulační orgán ASA; Advertisement; Illegal advertisement; The Advertising Standards Authority; The BCAP Code; The CAP Code; The Code of advertisement; The Council for advertisement in the Czech Republic; The European Advertising Standards Alliance; Unethical advertisement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39431

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199008


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet