Název:
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Překlad názvu:
Mobile marketing - current state and future
Autoři:
Mysliveček, David ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických novinek. Na základě průzkumu mezi samotnými uživateli a celkové analýzy aplikace je navrhnuto možné vylepšení v následném vývoji aplikace a mobilním marketingu.The aim of this bachelor's thesis is to introduce the concept of mobile marketing, its possibilities in these modern times and the laws of this issue in the Czech Republic. Based on my own research is determined most and least favorite type of mobile marketing. The practical part contains an analysis of mobile application, which deals with information services in the field of technological innovations. Based on a survey among the users and the overall analysis of the application are suggested possible improvements in development of the application and the mobile marketing.
Klíčová slova:
Android; aplikace; mobilní marketing; mobilní zařízení; reklama; smartphone; advertisement; Android; application; mobile devices; mobile marketing; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41550