Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Štulírová, Lenka
Diplomová práce se zabývá podporou prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou. Cílem práce je zjistit, které nástroje podpory prodeje nejvíce ovlivňují chování respondentek při nákupu pleťových produktů. Literární přehled vymezuje pojmy, co to je podpora prodeje, spotřebitelské chování a kosmetika. Práce také zkoumá kosmetický trh, jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu těchto produktů. Pro zpracování této práce byly využity techniky marketingového výzkumu, a to kvantitativní a kvalitativní výzkum. Výsledkem práce je zjištění nástrojů podpory prodeje ovlivňující nákupní chování při výběru pleťové kosmetiky a navrhnutí marketingových doporučení pro zainteresované subjekty působící na tomto trhu.
Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.
Floder, Jiří
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový mix 4P. Pro výzkum názoru fanoušků bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Dotazník byl použit v elektronické podobě, přístup k tomuto dotazníku byl skrze hypertextový odkaz. Tento hypertextový odkaz byl autorem této práce posílán vybraným lidem, o kterých měl autor práce prokazatelné informace, že jsou příznivci fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno nebo jsou obecně příznivci sportu a fotbalu zvláště. Podle výsledku výzkumu, hodnotili respondenti využívání marketingových nástrojů klubu spíše průměrně až podprůměrně, avšak některé vybrané marketingové nástroje hodnotili dotazovaní zvlášť pozitivně. Například event marketing je klubem nastaven dobře a má dobrý potenciál do budoucích let. Zároveň bylo zjištěno, že velký vliv na vnímání marketingu klubu mají samotné sportovní výsledky klubu.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, srovnání s konkurencí a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Druhá analytická část popisuje konkrétní společnost, je zde provedena analýza zákazníka pomocí dotazníkového šetření, dále srovnání s konkurencí a komunikační mix společnosti. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace vybrané společnosti
Kůrková, Nicola ; Krobauer, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik v oblasti marketingové komunikaci společnosti Auto Com s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí, z nichž první je teoretická část, druhá je analýza problému a současného stavu a poslední část se týká navrhnutých změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a také vysvětlení pojmu rizik. Analytická část je věnována analýze současného stavu společnosti a plynoucím rizikům z jednotlivých analýz, které by mohla společnost ohrozit. V poslední návrhové části jsou navrhnuty možné změny řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jejich finanční zhodnocení a harmonogram uskutečnění.
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Závišková, Sabina ; Kašpar, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil zájem o tuto destinaci.
Návrh komunikačního mixu
Vintrová, Stephanie ; Zograbyan, Hrispisme (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací a návrhem komunikačního mixu e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, v druhé kapitole jsou základní údaje a provedené analýzy. Ve třetí kapitole je navrženo, na základě teoretických poznatků a následné analýzy problémů a skutečného stavu, zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Obsahuje návrh nových propagačních metod, které povedou ke zlepšení komunikace s veřejností a následnému zvýšení počtu zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
Marketingová strategie sportovního klubu Boroboard
Slavovová, Stanislava ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií sportovního klubu Boroboard pro sezónu 2013/2014. Klub sídlí ve městě Samokov v Bulharské republice a zabývá se rozvojem snowboardingu. Na základě teoretických poznatků bude analyzováno prostředí ve kterém klub funguje, což napomůže definování možných úskalí, se kterými se může setká. Práce pak bude sloužit jako návrh strategie a plán činností, který může klub v následující sezóně uplatnit. KLÍČOVÁ SLOVA Marketingová strategie, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Snowboarding

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.