Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix ve společnosti servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Komunikační mix ve společnosti servis Feňo“ je analýza současného stavu podniku, odhalit eventuální možné nedostatky a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, mixu a komunikace. V praktické části je realizován výzkum, jehož výsledky napomůžou ke zlepšení marketingové komunikace daného podniku. Jsou zde navrženy možné změny a doporučení.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.
Komunikační mix ve společnosti servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Komunikační mix ve společnosti servis Feňo“ je analýza současného stavu podniku, odhalit eventuální možné nedostatky a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, mixu a komunikace. V praktické části je realizován výzkum, jehož výsledky napomůžou ke zlepšení marketingové komunikace daného podniku. Jsou zde navrženy možné změny a doporučení.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.