Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix ve společnosti servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Komunikační mix ve společnosti servis Feňo“ je analýza současného stavu podniku, odhalit eventuální možné nedostatky a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, mixu a komunikace. V praktické části je realizován výzkum, jehož výsledky napomůžou ke zlepšení marketingové komunikace daného podniku. Jsou zde navrženy možné změny a doporučení.
Problematika rovné daně
Balabán, Jaroslav ; Vyklický, Martin (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Problematika rovné daně“ definuje podstatu rovného zdanění. Teoretická východiska práce obsahují informace o základní myšlence, principech rovné daně a o výhodách a nevýhodách jejího zavedení. Analytická část práce popisuje vývoj rovné daně v České republice od roku 2007. Závěr kapitoly se věnuje analýze rovné daně na Slovensku a porovnání systémů obou zemí. Návrhová část práce obsahuje vzorový příklad českého a slovenského poplatníka daně z příjmu fyzických osob a nastiňuje možné další postupy přiblížení se podstatě rovné daně.
Návrh změny systému třídění importních zásilek v DHL Express Brno
Hercik, Marek ; Vyklický, Martin (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navrhuje změněnou metodu, která zefektivní systém třídění importních zásilek v DHL Express (Czech Republic) s.r.o., filiálka Brno - Modřice. První část práce je zaměřena na teoretické podklady, které budou využity v druhé části práce. Ta se soustředí na analýzu a vyhodnocení aktuálně používané metody systému třídění importních zásilek. Výstupem této práce je navržení změn, které zajistí efektivnější, jednodušší a hlavně rychlejší způsob třídění.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.
Společenská odpovědnost firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Hercik, Marek ; Vyklický, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o. a vlivem na její firemní image. Práce je zaměřena primárně na charakteristiku a analýzu CSR aktivit této logistické společnosti. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, je analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě.
Společenská odpovědnost firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Hercik, Marek ; Vyklický, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o. a vlivem na její firemní image. Práce je zaměřena primárně na charakteristiku a analýzu CSR aktivit této logistické společnosti. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, je analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě.
Návrh změny systému třídění importních zásilek v DHL Express Brno
Hercik, Marek ; Vyklický, Martin (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navrhuje změněnou metodu, která zefektivní systém třídění importních zásilek v DHL Express (Czech Republic) s.r.o., filiálka Brno - Modřice. První část práce je zaměřena na teoretické podklady, které budou využity v druhé části práce. Ta se soustředí na analýzu a vyhodnocení aktuálně používané metody systému třídění importních zásilek. Výstupem této práce je navržení změn, které zajistí efektivnější, jednodušší a hlavně rychlejší způsob třídění.
Komunikační mix ve společnosti servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Komunikační mix ve společnosti servis Feňo“ je analýza současného stavu podniku, odhalit eventuální možné nedostatky a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, mixu a komunikace. V praktické části je realizován výzkum, jehož výsledky napomůžou ke zlepšení marketingové komunikace daného podniku. Jsou zde navrženy možné změny a doporučení.
Problematika rovné daně
Balabán, Jaroslav ; Vyklický, Martin (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Problematika rovné daně“ definuje podstatu rovného zdanění. Teoretická východiska práce obsahují informace o základní myšlence, principech rovné daně a o výhodách a nevýhodách jejího zavedení. Analytická část práce popisuje vývoj rovné daně v České republice od roku 2007. Závěr kapitoly se věnuje analýze rovné daně na Slovensku a porovnání systémů obou zemí. Návrhová část práce obsahuje vzorový příklad českého a slovenského poplatníka daně z příjmu fyzických osob a nastiňuje možné další postupy přiblížení se podstatě rovné daně.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.