Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.
Interkulturní analýza marketingové komunikace agentury CzechTourism zaměřené na obnovení cestovního ruchu po koronavirové pandemii
Šoukalová, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce zkoumá různorodost marketingové komunikace agentury CzechTourism na zahraničních trzích, a to v závislosti na dopadech koronavirové pandemie a konkrétních kulturních odlišnostech. V teoretické části práce pojednává o marketingu v cestovním ruchu a o trhu cestovního ruchu obecně, následně je přiblížena práce a struktura agentury CzechTourism. Dále je popsáno ovlivnění cestovního ruchu koronavirovou pandemií a konkrétní dopady na českém trhu. Obecně je důležitá také přirozená rozdílnost komunikačních sdělení v rámci marketingu destinací, kromě jejího vysvětlení práce popsuje i odlišnosti, které se objevily v souvislosti s koronavirovou pandemií, což se následně promítá i do výzkumné části práce. Poslední důležitou složkou teoretické části práce jsou interkulturní specifika, která jsou obecně demonstrována na výzkumu nizozemského sociologa Geerta Hofstedeho. Na obecnou část navazuje i analýza konkrétních vybraných kultur - Itálie, Japonska, Německa a Spojených států amerických - jejíž závěry jsou následně aplikovány ve výzkumné části. Výzkum pracuje s výše uvedenými vybranými trhy a analyzuje charakteristické kampaně, které byly zahraničními zastoupeními agentury CzechTourism komunikovány mezi lety 2020 až 2022. Obecný popis daných komunikačních sdělení je pak propojen se zjištěnými...
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Kosaková, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje zástupců. Důraz je kladen také na udržitelnost, která je v módním průmyslu stále více zmiňovaným tématem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena problematika rychlé módy na příkladu její historie a její novodobá forma spolu s marketingovými strategiemi. Dále je rozebírána také generace Z jak z pohledu jejich hlavních charakteristik, tak i spotřební chování. Praktická část se věnuje analýze hloubkových rozhovorů se zástupci generační skupiny, kteří přibližují své osobní názory a postoje k řetězcům rychlé módy a udržitelnosti. Pro výzkum byla využita metoda kvalitativního šetření, díky které je možné nahlédnout do větší hloubky a lépe zanalyzovat pocity a postoje respondentů.
Marketingové aktivity baseballového týmu Blesk Jablonec s důrazem na sociální sítě
Fous, Matyáš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace baseballového klubu Blesk Jablonec v kontextu prostředí českého baseballu. Tento pálkovací sport se v našich podmínkách netěší takové popularitě, jako jiné, u nás tradičnější sporty, a i proto se pohybuje na hranici amatérského a poloprofesionálního sportu, s tím, že má stále blíže k prvnímu zmiňovanému. Jeho oblíbenost nicméně stále roste, a to se více i méně úspěšně odráží na marketingové komunikaci jednotlivých klubů a České baseballové asociace ve snaze popularizaci podpořit a přilákat nové hráče, fanoušky či partnery. Tato práce zkoumá marketingové snahy klubu Blesk Jablonec, ve kterém i autor práce působí jako hráč. Ostatní kluby a Česká baseballová asociace jsou v práci použity zejména pro porovnání. Práce sestává z představení základních marketingových pojmů a konceptů a užšího zaměření se na sportovní marketing, představení české baseballové scény, analýzy a zhodnocení marketingových aktivit Blesku Jablonec, kvantitativního výzkumu skrze dotazníkové šetření, které má za cíl vykreslit přesnější obrázek o vnímání baseballu mezi veřejností a aktivit klubu na sociálních sítích. Poznatky získané z provedené analýzy a dotazníkového šetření v závěru poslouží k návrhu změn a zlepšení pro marketingovou komunikaci.
Soft power a Nation branding Jižní Koreje: případová studie korejských aktivit v České republice
Chyňavová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl s využitím raných akademických konceptů soft power, nation branding a middle power uchopit dynamický rozvoj a směřování Jižní Koreje v průběhu posledních dekád. Práce nejprve definuje zmíněné termíny, následně je aplikuje na jihokorejské ambice a úspěchy, co se týče budování pozice mezinárodního hráče a získání věhlasné reputace, ať už skrze prosazení jihokorejských značek na světovém trhu, či například vývoz atraktivní kultury. Zmapováním zdrojů, nástrojů a aktérů soft power a také historických a kulturních souvislostí získává práce podklad pro zpracování případové studie, týkající se jihokorejské soft power v České republice. Interpretací výsledků kvalitativní obsahové analýzy vybraných českých médií práce zodpovídá výzkumnou otázku, jak je Jižní Korea v České republice úspěšná z hlediska budování své pozitivní reputace. Mediální obraz reflektuje veskrze pozitivní image země, zejména v souvislosti s vyspělostí v oblasti technologií, inovacemi a silnými značkami na trhu. Porovnáním vybraných časových úseků v rámci jedenáctiletého rozpětí dostáváme také náhled na vývoj obrazu Jižní Koreje, kde je dominantním úspěchem nabytá vnitřní stabilita a vymizení korupčních afér. Výzkum této diplomové práce se soustřeďuje pouze na analýzu zpravodajství, pro hlubší poznání...
Koncept udržitelnosti v podnikání
Šalplachtová, Iva ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickými východisky konceptů jako je udržitelnost a společenská odpovědnost firem, vždy s ohledem rozdělení do tří pilířů - ekologický, ekonomický a sociální. Ty jsou základními stavebními kameny všech kapitol, a i celé práce. Na základě těchto konceptů bylo nutné v první části uvést i důvody, proč tyto koncepty vznikly a je dnes důležité se o nich bavit - konkrétně v kapitolách o aktuální situaci světa a jeho krizích. Praktická část je zaměřena na případovou studii podniku Myslíš?, který ve své podstatě staví na těchto pilířích a tématech. Podnik je mapován po dobu dvou let od jeho založení až do doby napsání této práce. Studie je zakončena diskusí, která rozebírá, jestli je koncept správný a funkční a pokládá další otázky.
Vliv CSR na podporu image značky
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.
In-store marketingová komunikace parfumerie Sephora
Gajdučeňa, Darija ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace a její využití v kosmetických prodejnách parfumerie. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci v místě prodeje, využití POP a POS nástrojů, budování atmosféry v místě prodeje a využití smyslového marketingu pro ovlivnění spotřebitele v místě prodeje. Tato stručně popisuje kosmetický průmysl, jeho současnou podobu i historický vývoj konkrétních segmentů na přelomu 19. a 20. století. Praktická část práce nejprve představí parfumerii Sephora ve globálním měřítku, následně se soustředí pouze na české prodejny. Následuje popis společných rysů českých prodejen Sephora a deskripce dvou předem zvolených obchodů na Václavském náměstí a Národní třídě v Praze. Výzkumná část se věnuje analýzy dat získaných s pomocí kvalitativních rozhovorů provedených se zákazníky pražských obchodů Sephora. Cílem práce je vyhodnotit využití in- storové marketingové komunikace v kosmetických prodejnách.
Návrh obchodní strategie se zaměřením na zero waste filosofii pro značku Manufaktura
Ročková, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Návrh obchodní strategie se zaměřením na zero waste filozofii pro značku Manufaktura" se zabývá analýzou problematiky odpadového materiálu na poli kosmetického průmyslu a nabízí jednu z možností řešení tohoto problému pro českou kosmetickou značku Manufaktura. V teoretické části práce vysvětluje základní pojmy spojené s fungováním životního stylu bez obalu, prezentuje značku Manufaktura, její hodnoty a historii, a ukazuje příklady fungujících alternativ na poli udržitelné pečující kosmetiky. Teoretická část práce také vysvětluje důležitost obchodní a marketingové strategie a strategického plánování celkově. Praktická část práce přináší návrh obchodní strategie zaměřené na implementaci stáčeného programu pro několik produktů pečující kosmetiky. Na základě poznatků z provedeného kvalitativního marketingového výzkumu představuje vhodný postup pro implementaci tohoto typu prodeje a přináší řešení na vzniklá úskalí s ním spojená.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.