Název: Interkulturní analýza marketingové komunikace agentury CzechTourism zaměřené na obnovení cestovního ruchu po koronavirové pandemii
Překlad názvu: Intercultural analysis of marketing communication of CzechTourism agency aiming to recover tourism after coronavirus pandemic
Autoři: Šoukalová, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; CzechTourism; Geert Hofstede; interkulturní specifika; Itálie; Japonsko; koronavirová pandemie; marketing; Německo; Spojené státy americké; coronavirus pandemic; CzechTourism; Geert Hofstede; Germany; intercultural specifics; Italy; Japan; marketing; tourism; United States of America

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176431

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510175


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet