| |
|
Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace. Hlavním záměrem práce je ukázat teoretické principy na konkrétním případě obchodních firmy. Půjde především o snahu seznámit se s dosavadními marketingovými komunikačními aktivitami této firmy a uplatnit teoretická východiska i vlastní názor tak, aby podporovala zlepšení stávající situace z hlediska marketingové komunikace.
|
|
Návrh změny firemní strategie
Petersová, Nikola ; Bezrouk, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh změny firemní strategie“ je analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a návrh jeho změny. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o definici a historickém vývoji marketingu, strategii, koncepci marketingového mixu. Praktická část navazuje na teoretickou kapitolu. Nejprve je zaměřena na představení podniku, na analýzu jeho interního a vnějšího okolí, na popis jednotlivých částí marketingového mixu. Po zhodnocení dochází k návrhu změn strategie firmy s orientací na marketingový mix. V poslední kapitole jsou vyčísleny náklady spojené s touto změnou.
|
|
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
|
|
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Techlová, Veronika ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent)
Tématem disertační práce bylo měření spokojenosti a loajality zákazníků z řad poskytovatelů zdravotní péče, kteří využívají služby vybrané farmaceutické společnosti. Hlavním cílem práce je návrh metodiky měření spokojenosti a loajality pro daný segment poskytovaných služeb. V teoretické části se práce věnuje shrnutí poznatků a přístupů popisujících spokojenost a loajalitu a také pohled na metody používané pro jejich zjišťování, společně s prezentací pojetí služby. Práce se také zabývá analýzou rozdílů mezi oběma skupinami zákazníků a shrnuje rozdíly zjištěné v rámci provedeného primárního výzkumu. Vlastní primární výzkum byl realizován formou strukturovaných rozhovorů s respondenty z řad poskytovatelů zdravotní péče (soukromé versus státní). Závěry práce korespondují s odbornými zdroji a tím rozvíjejí oblast poznání o charakteristiky zkoumaného segmentu poskytování služeb.
|
| |
|
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.
|
| |
| |
| |