Název: Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Překlad názvu: Customer Satisfaction and Loyalty as an Element of Long Term Competitive Advantage
Autoři: Techlová, Veronika ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; Loajalita; Net Promoter Score; Servqual; Spokojenost; B2B; Loyalty; Net Promoter Score; Satisfaciton; Servqual

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191798


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet