Název:
Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Překlad názvu:
Improvement Proposal For Company´s Marketing Communication
Autoři:
Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace. Hlavním záměrem práce je ukázat teoretické principy na konkrétním případě obchodních firmy. Půjde především o snahu seznámit se s dosavadními marketingovými komunikačními aktivitami této firmy a uplatnit teoretická východiska i vlastní názor tak, aby podporovala zlepšení stávající situace z hlediska marketingové komunikace.
Topic of the following master’s thesis deals with marketing communication. The main goal of master’s thesis is to illustrate theoretical principles on real examples of real business company. I try to get familiar with current activities in marketing communication of this company and I apply theoretical resources and my opinion in practice with the leading idea to improve the current marketing communication of the company.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; marketingová komunikace; marketingový výzkum; reklama; communication; marketing; marketing communication; marketing research; publicity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25378