Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Techlová, Veronika ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent)
Tématem disertační práce bylo měření spokojenosti a loajality zákazníků z řad poskytovatelů zdravotní péče, kteří využívají služby vybrané farmaceutické společnosti. Hlavním cílem práce je návrh metodiky měření spokojenosti a loajality pro daný segment poskytovaných služeb. V teoretické části se práce věnuje shrnutí poznatků a přístupů popisujících spokojenost a loajalitu a také pohled na metody používané pro jejich zjišťování, společně s prezentací pojetí služby. Práce se také zabývá analýzou rozdílů mezi oběma skupinami zákazníků a shrnuje rozdíly zjištěné v rámci provedeného primárního výzkumu. Vlastní primární výzkum byl realizován formou strukturovaných rozhovorů s respondenty z řad poskytovatelů zdravotní péče (soukromé versus státní). Závěry práce korespondují s odbornými zdroji a tím rozvíjejí oblast poznání o charakteristiky zkoumaného segmentu poskytování služeb.
Vybrané problémy mezinárodní marketingové strategie firem
Čapková, Halka ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Svobodová, Šárka (oponent)
Ve své doktorské práci jsem se věnovala marketingovým strategiím používaným českými pobočkami nadnárodních farmaceutických firem. Farmaceutický průmysl i trh jsou velmi specifické, především proto, že etika, zákony a státní regulace v nich hrají mnohem větší úlohu než v jiných odvětvích. Proto jsem se v první části své práce zaměřila na identifikaci základních odlišností tohoto průmyslu od běžného spotřebitelského průmyslu. V druhé části jsem se pomocí primárního výzkumu snažila zjistit, jak tyto rozdíly ovlivňují volbu marketingové strategie používané farmaceutickými firmami. Oslovila jsem 46 velkých farmaceutických firem podnikajících na našem území a zjišťovala jakou marketingovou strategii používají, kde je vytvářena, jak je financována a jaké komunikační kanály jsou nejčastěji využívány.
Obchodní spolupráce mezi Českou republikou a Keňou s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Jíchová, Kristýna ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent)
Cílem práce je vytvořit obraz vztahů ČR s Keňou. Je rozdělena do 4 kapitol, první představuje Keňu, zabývá se její historií a politickou situací, druhá kapitola pojednává o současném ekonomickém vztahu země a jejím zahraničním obchodu. Ve třetí kapitole jsou nastíněny vztahy s ČR, zatímco v poslední kapitole jsou uvedeny největší kulturní rozdíly, které mají vliv na obchodní jednání. Obě země jsou porovnány na základě kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho.
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Král, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Štensová, Antonia (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Pour, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.