Název:
Stanovení identity a analýza image firmy BONEGA spol. s r.o.
Autoři:
Hudeček, Michal ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Pánek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je stanovit identitu firmy BONEGA dle představ vedení a porovnat ji s vnímanou image přístrojů, značky a firmy BONEGA. Dotazování probíhalo u zákazníků a partnerů firmy, takže z něj lze vypozorovat, jak přibližně mohou vypadat reference, které o firmě její zákazníci vytváří. Závěrem práce jsou doporučení, která by firma měla následovat, chce-li svůj image posílit.
Klíčová slova:
firma; identita; image; marketing; průzkum
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6797