Název: Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Překlad názvu: Marketing strategies and their aplication on the czech market of building products with focus on buying behaviour on the market of roofing materials
Autoři: Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuční články; kupní rozhodování; stavební materiály; střešní materiály; construction products; consumers behavior; distribution channel; roofing products

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28780

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71992


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet