Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změny firemní strategie
Petersová, Nikola ; Bezrouk, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh změny firemní strategie“ je analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a návrh jeho změny. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o definici a historickém vývoji marketingu, strategii, koncepci marketingového mixu. Praktická část navazuje na teoretickou kapitolu. Nejprve je zaměřena na představení podniku, na analýzu jeho interního a vnějšího okolí, na popis jednotlivých částí marketingového mixu. Po zhodnocení dochází k návrhu změn strategie firmy s orientací na marketingový mix. V poslední kapitole jsou vyčísleny náklady spojené s touto změnou.
Návrh změny firemní strategie
Petersová, Nikola ; Bezrouk, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh změny firemní strategie“ je analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a návrh jeho změny. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o definici a historickém vývoji marketingu, strategii, koncepci marketingového mixu. Praktická část navazuje na teoretickou kapitolu. Nejprve je zaměřena na představení podniku, na analýzu jeho interního a vnějšího okolí, na popis jednotlivých částí marketingového mixu. Po zhodnocení dochází k návrhu změn strategie firmy s orientací na marketingový mix. V poslední kapitole jsou vyčísleny náklady spojené s touto změnou.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bezrouk, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.