Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 460 záznamů.  začátekpředchozí444 - 453další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rizika řízení výrobního procesu v podniku
Olbrichová, Jana ; Měcháčková, Eva (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou řízení rizik ve výrobním procesu v konkrétním podniku. V teoretické části je uvedena obecná definice pojmu riziko, příklady členění rizik a postupy pro hodnocení průběhu výrobního procesu. V praktické části je představena konkrétní společnost, podrobný popis daného výrobního procesu a jeho analýza se všemi riziky, které se mohou vyskytnout. Cílem práce je na základě provedené analýzy určit nejrizikovější faktory a navrhnout opatření k jejich eliminaci.
Návrh komunikačního mixu podniku
Machala, Jan ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny analýzy a zhodnocení současného stavu, a návrhové části, kde je navrhnut nový komunikační mix společnosti, jehož cílem by mělo být zvýšení povědomí o společnosti Sportsdirect s.r.o. a její brněnské pobočce a zlepšení komunikace se zákazníkem.
Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o.
Toth, Václav ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Rizika řízení průběhu projektu v podniku
Poláčková, Tereza ; Kaláb, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu projektu. Na úvod jsou představena metodická východiska a postupy pro hodnocení průběhu projektu. V praktické části je představena společnost a analyzován průběh konkrétní stavby mostu spolu se všemi riziky, která obnáší. Cílem práce je provedení rizikové analýzy konkrétního projektu a navržení opatření eliminující jeho rizika.
Návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta
Konůpková, Michaela ; Zerák, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta, které se zabývá zhodnocením úspor a poskytováním úvěrů. Dále se diplomová práce zabývá analýzou současné situace společnosti, která zahrnuje SLEPT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a analýzu SWOT. Výsledkem diplomové práce je vypracovaný návrh, který by měl vést ke zvýšení povědomí o spořitelním a úvěrním družstvu a jejich produktech a tím získat více spokojených klientů.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
Marketingový plán značky Horsefeathers
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.
Návrh marketingového plánu
Petrová, Lenka ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro nově vznikající společnost podnikající v účetnictví. První část se zabývá teorií marketingového plánování. Druhou část tvoří analýza současného stavu podniku a návrh marketingového plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 460 záznamů.   začátekpředchozí444 - 453další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.