Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a implementace obchodního systému v prostředí devizových trhů
Toth, Václav ; Stoklásek, Libor (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem automatického obchodního systému a jeho implementací v prostředí devizových trhů. Tento systém vznikne jako investiční model na základě provedených analýz a následně bude testován na reálných datech za účelem dosažení maximální stability a zisku.
Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o.
Toth, Václav ; Vydra, Luděk (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o.
Toth, Václav ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
Návrh a implementace obchodního systému v prostředí devizových trhů
Toth, Václav ; Stoklásek, Libor (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem automatického obchodního systému a jeho implementací v prostředí devizových trhů. Tento systém vznikne jako investiční model na základě provedených analýz a následně bude testován na reálných datech za účelem dosažení maximální stability a zisku.
Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o.
Toth, Václav ; Vydra, Luděk (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o.
Toth, Václav ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.