Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení finanční výkonnosti podniku pomocí analýzy časových řad
Smékalová, Romana ; Matulová, Naděžda (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá hodnocením firmy, při němž je především využito statistických metod. Budou zde zpracovány ukazatele finanční výkonnosti podniku, jako jsou celkové náklady a výnosy, likvidita, rentabilita a Altmanův index. Výsledné údaje se následně zobrazí v časové řadě, která pomůže objasnit dlouhodobý trend. Z těchto údajů se stanoví prognóza podniku do budoucna. Výsledek práce tvoří návrhy doporučené společnosti ke zlepšení její činnosti a postavení na trhu.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.
Posouzení finanční výkonnosti podniku pomocí analýzy časových řad
Smékalová, Romana ; Matulová, Naděžda (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá hodnocením firmy, při němž je především využito statistických metod. Budou zde zpracovány ukazatele finanční výkonnosti podniku, jako jsou celkové náklady a výnosy, likvidita, rentabilita a Altmanův index. Výsledné údaje se následně zobrazí v časové řadě, která pomůže objasnit dlouhodobý trend. Z těchto údajů se stanoví prognóza podniku do budoucna. Výsledek práce tvoří návrhy doporučené společnosti ke zlepšení její činnosti a postavení na trhu.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 SMÉKALOVÁ, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.