Název: Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Překlad názvu: Effectiveness of marketing activities in engineering in Czech Republic
Autoři: Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: klíčové ukazatele výkonnosti (KPIs); marketingová efektivnost; marketingová výkonnost; marketingové činnosti; strojírenství; engineering; key performance indicators (KPIs); marketing activities; marketing effectiveness; marketing performance

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28321

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-233778


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet