Název:
Návrh marketingového plánu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan
Autoři:
Petrová, Lenka ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro nově vznikající společnost podnikající v účetnictví. První část se zabývá teorií marketingového plánování. Druhou část tvoří analýza současného stavu podniku a návrh marketingového plánu.
The goal of this diploma thesis is to devise marketing plan for newly emerging accoun-ting company. In the first part of this thesis is described theory of marketing planning. The second part deals with analysis of the current state of the business and marketing plan proposal.
Klíčová slova:
analýza trhu.; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; market analysis.; Marketing; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33453