Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí315 - 324dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej
Gremlica, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Smažil, Pavel (oponent)
Název: Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce Zjištění vybraných postojů rodičů hráčů 7-10 let, s důrazem na vztah rodič - hráč a vztah rodič - trenér. Dále zjistit očekávání rodičů spojená s provozováním ledního hokeje ze strany dětí a vnímání vlastní role v rámci tréninkového procesu. Na závěr stanovení obecných doporučení pro Český svaz ledního hokeje a jejich další kampaně v projektu "Pojď hrát hokej." Metody: K marketingovému výzkumu byla použita kombinace kvalitativních a kvantitativních metod sběru dat. Jedná se o písemné dotazování, pozorování a individuální polo-strukturované rozhovory. Jedná se o primární data a výsledky jsou přehledně zpracovány do tabulek a grafů. Výsledky: Z výsledků marketingového výzkumy vyplývá, že ve všech oblastech šetření byly odhaleny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu Klíčová slova: Lední hokej, rodina, výchova, role rodiče, činnosti trenéra, role trenéra,
Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace
Jarošík, Richard ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace . Cíle: Hlavními cíli této bakalářské práce je získat a analyzovat údaje o organizačních strukturách dvou rozdílných národních federací baseballu a jejich základních ekonomických výsledků za r. 2016. Po následné analýze a komparaci dat navrhnout doporučení na další optimalizaci činnosti. U zkoumání jednotlivých struktur je třeba se zaměřit na jejich diverzitu a následné porovnání činností a kompetencí jednotlivých úseků. Na základě získaných informací bude práce obsahovat návrhy na inovace v obou strukturách. Metody: Hlavní metodou sběru dat pro tuto práci bylo studium legislativních a dalších veřejně dostupných dokumentů obou organizací a k doplnění dat bylo provedeno hloubkové interview s předními členy těchto organizací a analýza sekundárních dat získaných od jejich vedení. K zaznamenání rozhovorů byl použit zvukový nahrávač. V závěru analytické části práce byla provedena komparativní analýza. Porovnání zahrnuje rozpětí struktur, počet organizačních úrovní, jejich činnosti, delegace kompetencí a pravomocí jednotlivých úseků, s důrazem na kompetence. Výsledky: Srovnání organizačních struktur obou federací prokázala, že vrcholové i odborné úrovně struktur se liší. Stejně tak je patrný výrazný rozdíl...
Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905
Jelínková, Simona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905 Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhů na zefektivnění managementu akciové společnosti v oblasti sportu. Návrhy budou stanoveny na základě analýzy současného stavu managementu a provedené SWOT analýzy. Metody: rozhovor pomocí návodu, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na zefektivnění řízení. Klíčová slova: manažerské funkce, management, akciová společnost, fotbalový klub
Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím
Bureš, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Umbro spotřebitelé fotbalového příslušenství. Dalším z cílů bylo identifikovat postavení značky Umbro vzhledem ke konkurenčním značkám, odhalit její silné a slabé stránky a navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení její hodnoty v očích zákazníků. Metody: Tato práce využívá metodu kvantitativního výzkumu. Pro výzkum bylo nejprve nutné nashromáždit primární data. Ke sběru těchto dat bylo využito elektronické dotazování, výběr respondentů byl proveden částečně ovlivněným vzorkem. Rozsah vzorku respondentů byl stanoven na alespoň 80 respondentů. Výsledky: Výzkum odhalil, že 78% respondentů má osobní zkušenost s fotbalovým produktem značky Umbro. Dále bylo zjištěno, že respondenti při nákupu fotbalového vybavení nejvíce dbají na kvalitu a funkčnost. Tato kritéria vyšla jako dvě z nejlépe hodnocených kritérií značky Umbro. Značce Umbro však podle respondentů chybí propagace, neboť si velká část z nich nedokáže vybavit jakoukoliv propagaci značky Umbro nebo spojení s nějakým známým fotbalovým klubem či hráčem. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, hodnota značky, fotbalové příslušenství, Umbro
Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
Sedláčková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Při analýze povědomí o značce byly zjištěny některé nevýhody a nedostatky produktů značky Air Jordan oproti nejbližším konkurentům na trhu. Návrh byl sestaven tak, aby řešil tyto nedostatky, byl realizovatelný a vyhovoval menšímu českému trhu. Klíčová slova: marketing, produkt, branding, cena, značka
Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů
Závadská, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů Cíle: Cílem práce je identifikace požadovaných kompetencí pro pozici sportovního manažera a následná tvorba seznamu kompetenčních nároků a sestavení kompetenčního profilu manažera sportu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity studie odborné literatury z oblasti managementu, personálního managementu a psychologie. Pro konečné sestavení profilu byla použita metoda rozhovoru a dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je vytvoření kompetenčního profilu sportovního manažera, jenž obsahuje kompetence rozdělené do několika okruhů i jejich požadovanou úroveň. Klíčová slova: manažer, sportovní manažer, kompetence, manažerské kompetence, kompetenční profil
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Husák, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvalitativních metod. K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazníku, osobního dotazování a interview. Dotazování fanoušků FK Dukla Praha probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Při měření motivačních faktoru u fanoušků FK Dukla Praha byla využita část dotazníku od Al-Thibiti (2004). Dotazování veřejnosti proběhlo formou osobního dotazování. Interview bylo realizováno hloubkovým individuálním rozhovorem a bylo provedeno s marketingovým manažerem Ing. Vladimírem Šmírem. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly mnoho příčin, které odrazují fotbalové diváky navštívit fotbalová utkání FK Dukla Praha. Největšími příčinami jsou nevyhovující termíny a čas utkání, odliv jedné generace fanoušků FK Dukla Praha, nevyhovující stadion, herní kvalita a špatný přístup na stadion. Klub má o příčinách dostatečné informace a v současné době se snaží nepříznivou situaci napravit. Klíčová slova: motivace, fanoušek, divák, fotbal,...
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Navrátilová, Iveta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, image
Marketingová komunikace Fyziofitness Černošice
Dohnalová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fyziofitness Černošice Cíle: Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace Fyziofitness Černošice a to jak z pohledu současných zákazníků tak i vedení fitness centra. Na základě získaných poznatků poté vytvořit ucelený koncept marketingové komunikace za využití různé kombinace nástrojů komunikačního mixu. Metody: Pro účely zhodnocení současní marketingové komunikace je využit jak kvantitativní tak kvalitativní výzkum. Je aplikována metoda písemného dotazování na vzorku současných klientů fitness centra. Pro komplexní analýzu současného stavu je proveden hloubkový rozhovor s majitelem Fyziofitness Černošice. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bude návrh nové marketingové komunikace pro období červen 2017 - červen 2018. Tento návrh bude předložen managementu fitness centra a poté bude uveden do praxe. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, online komunikace, marketingový výzkum, vývojová kineziologie ve fitness

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí315 - 324dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.