Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
Překlad názvu: The position of Air Jordan brand on the market
Autoři: Sedláčková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; cena; marketing; produkt; značka; brand; branding; marketing; price; product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90786

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365382


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet