Název: Marketingová komunikace sportovců prostřednictvím sociálních sítí
Překlad názvu: Athlete's marketing communication through social networks
Autoři: Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: Barbora Procházková; hloubkový rozhovor; lyžařka; marketingová komunikace sportovců; marketingový výzkum; monitoring sociálních sítí; sociální sítě; sponzoring; český daviscupový tým; athlete's marketing communication; Barbora Procházková; Czech Davis Cup Team; in-depth interview; marketing research; skier; social networks; social networks monitoring; sponsorship

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354444


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet