Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparativní analýza komunikace vybraných českých veřejných univerzit prostřednictvím sociální sítě Facebook
Fikejzová, Michaela ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou oficiálních stránek vybraných českých veřejných univerzit na Facebooku za období prosinec 2018 - březen 2019. Mezi vybrané subjekty patří Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Ostravská univerzita, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Západočeská univerzita v Plzni a Univerzita Hradec Králové. Cílem práce je zjistit, jaký obsah univerzity na Facebooku publikují a v jaké míře se jim daří podnítit své sledující k aktivitě. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou sociálních médií a jejími komunikačními specifiky, dále je zde představena sociální síť Facebook a její působení v českém prostředí. Další část teoretické kapitoly se věnuje přijetí marketingového přístupu a jeho specifikům v oblasti terciárního vzdělávání. Poté je věnována podkapitola přímo komunikaci univerzit na sociálních sítích. V metodologické části je charakterizována výzkumná metoda, kvantitativní obsahová analýza, a její parametry užité v empirické části této bakalářské práce. Empirická část je věnována analýze dat získaných z oficiálních stránek univerzit na Facebooku. Nejprve jsou analyzovány univerzity jako samostatné subjekty, dále je provedena shrnující analýza všech získaných dat.
Internetové memy v prezidentských volbách
Khan, Jakub ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Bakalářská práce období před prezidentským rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je do hloubky rozebrána vědní disciplína memetika a také jsou podány definice internetových memů. internetových memů jsou dále popsány související aspekty, jako kategorizace, kanály šíření, důvody šíření memů a vlastnosti, které je dělají úspěšnými. Praktická část se snaží odpovědět vybraných politických internetových memů byly úspěšnější, tedy které z nich byly více replikovány, a jaké možné vlastnosti tuto úspěšnost způsobily. Pro výzkum b použita metoda srovnávací analýzy.
Srovnání efektivity vybraných nástrojů direct marketingu společnosti Sephora v předvánočním období 2017
Pomykalová, Iveta ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Společnost Sephora je v současnosti světovým leaderem maloobchodu s prestižním zbožím, který se zaměřuje převážně na kosmetiku a parfémy. Nedílnou součástí marketingové strategie této společnosti je i získání a udržení loajálních zákazníků, o což se firma snaží pomocí věrnostního klubu. Jelikož jsou členové tohoto klubu pro firmu opravdu důležití, Sephora ročně vynakládá velmi vysoké částky právě na komunikaci s těmito zákazníky, která probíhá formou vybraných nástrojů direct marketingu. Tato práce se věnuje představení direct marketingu a jeho jednotlivých nástrojů, jejich uplatnění i vyhodnocení jejich efektivity v praxi. Pro toto vyhodnocení si autorka vybrala předvánoční kampaň společnosti Sephora z roku 2017, na které se mohla osobně podílet. Teoretická část práce podrobně představuje také Customer related management (CRM), jeho druhy a přínosy společnosti, věrnostní programy, důležitost správné práce s databází a její segmentace. Všechny tyto prvky jsou totiž esenciální pro správně provedenou direct marketingovou kampaň. Praktická část práce podrobně rozebírá jednotlivé vlny předvánoční kampaně a v nich aplikované nástroje direct marketingu. Praktická část této práce byla zpracována metodou deskriptivní analýzy. Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení a srovnání efektivity užitých nástrojů...
Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích
Hrdlička, Daniel ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích" se zabývá, jak již napovídá samotný název, problematikou komunikace hudebních interpretů na sociálních sítích v době vydání svého nového alba. Pro účely práce autor zvolil pro hudební interprety nejrelevantnější sociální média, kterými jsou Facebook a Instagram. Teoretická část práce se věnuje dvěma tématům. Prvním z nich je marketingová komunikace - její definice, základní zásady a popis komunikačního mixu. Jedna z podkapitol přináší pohled na specifika komunikace ve sféře hudebních interpretů. Druhým tématem teoretické části této práce jsou sociální sítě. Kromě definice a historie se autor zaměřuje také na jejich komunikační zvláštnosti, podrobněji pak rozebírá dvě výše zmíněné sociální sítě. Praktická část je rozdělena do tří kapitol. První z nich se věnuje obecné charakteristice tří vybraných interpretů, kteří v roce 2018 vydali nové hudební album. Celkově čtvrtá kapitola pak analyzuje jejich komunikaci na Facebooku a Instagramu v době jeho vydání. Pátá kapitola analyzované komunikace porovnává a shrnuje. Cílem této práce je zjistit, jak by hudební interpreti měli optimálně komunikovat na sociálních sítích v době vydávání svého nového hudebního alba.
Impersonalization strategies in English, French and Czech: the translation counterparts of the French pronoun "on"
Machová, Eva ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Šaldová, Pavlína (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání charakteru všeobecného lidského konatele v angličtině a češtině. Práce analyzuje anglické a české překladové protějšky francouzského zájmena on, které funguje jako "marker" všeobecného lidského konatele. Toto zájmeno má mnoho funkcí, naše práce však zkoumá pouze jeho generickou podobu, která může být nerestriktivní nebo restriktivní. Ani angličtina, ani čeština nedisponují přímým překladovým protějškem on, a pro vyjádření všeobecného lidského konatele tak využívají různé jazykové prostředky, které mají jiné primární funkce. Tyto jazykové prostředky jsou jak explicitní, tak implicitní, a byly zkoumány v pracích Duškové (1999), Tláskala (2004), Čermáka (2010) nebo Železné (2011). Práce studuje charakter překladových protějšků on v obou jazycích a jak byl jejich výběr ovlivněn prvky přítomnými ve francouzského textu. K této analýze byl využit materiál ze 4 francouzských románů a jejich překladů do angličtiny a češtiny. Z každého románu bylo excerpováno 25 náhodně seřazených příkladů, které jsou prostudovány i s jejich anglickými a českými překlady. Výsledné jazykové koreláty jsou analyzovány zvlášť v angličtině a zvlášť v češtině, kde byly vždy rozděleny podle jejich typu reference, a zda jsou kongruentními či divergentními překladovými protějšky...
Analýza online komunikace série běžeckých závodů RunCzech v porovnání se zahraničními maratony
Machytka, Matěj ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním, zhodnocením a optimalizací online komunikace společnosti Prague International Marathon, potažmo největším českým seriálem běžeckých závodů RunCzech. Cíle této práce jsou naplňovány za pomoci provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 158 běžců a běžkyň. V teoretické části jsou zmíněny základy marketingu, brandingu a nákupního chování spotřebitelů. Velká pozornost je pak věnována marketingu v online prostředí, zejména na sociálních sítích. Pro závěry své práce dále využívám interních dat RunCzech, které mi byly společností poskytnuty. Kromě interních dat a rozhovoru s marketingovými pracovníky RunCzech jsem provedl i obsahovou analýzu profilů značky na Facebooku a Instagramu s cílem najít jejich nedostatky. Závody RunCzech jsou dále porovnány s významnými zahraničními závody jako jsou Virgin Money London Marathon a Boston Marathon.
Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Hrivňák, Adam ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je poskytnout vhled do problematiky nákupu programatické reklamy na konspiračních a propagandistických webech, se zaměřením na to, jak se k problému staví čeští a slovenští inzerenti. V teoretické části se na tuto problematiku bude nahlížet z 3 perspektiv. První perspektiva bude technická, v rámci které si ukážeme, jak programatická reklama funguje. Druhá perspektiva bude etická, kdy bude diskutováno, zda je aktivita těchto webů v rozporu s etickými principy masových médií a žurnalistiky. Třetí pohled pak bude řešit téma z pohledu zabezpečení značky v prostředí internetu. V závěru práce prezentujeme výsledky průzkumu přístupu českých a slovenských inzerentů k inzerci na takovýchto webech. Tyto výsledky pak uvedeme do kontrastu s teorií.
Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Štěpka, Lukáš ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.
Imigrace do facebookové virtuální komunity a její vliv na pražské mezilidské vztahy
Bakalářová, Jana ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se věnuje vlivu sociální sítě Facebook na pražské mezilidské vztahy a kulturní identitě jejích uživatelů. Uvedená sociální síť v současnosti sdružuje více než miliardu lidí, kteří v této virtuální komunitě tráví stále více času, není tedy překvapením, že se její možný vliv na uživatele stává středem zájmu mnoha odborníků. Ve studii je proto načrtnuta sociologie sítí, působení síťových struktur na jejich členy a formování identity v kontextu vztahů v reálném a online prostředí. Tato práce si klade za cíl zjistit, do jaké míry ovlivňuje útěk do virtuální komunity mezilidské vztahy, porovnat online a offline podobu jednotlivce a definovat rozdíly mezi těmito dvěma světy. Práce vychází ze tří hypotéz a mým cílem je potvrdit, či vyvrátit, zda se lidé na sociální síti vědomě přetvařují a ukazují lepší já, než je tomu ve skutečnosti, zda chování na síti oslabuje vztahy mimo online prostředí a zda mají vztahy na Facebooku mnohem slabší vazby, než je tomu v reálném prostředí. Práce bude završena kvantitativním výzkumem ve formě dotazníkového šetření, který byl vytvořen na základě teorií o počítačem zprostředkované komunikaci. Autorem těchto teorií je Christian Fuchs, který se tomuto tématu věnuje v publikaci Internet and Society: Social Theory in the Information Age vydané v roce 2008.
Využívání SEO v českých podnicích
Dokoupilová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 MACHOVÁ, Eliška
6 MACHOVÁ, Eva
10 Machová, Eliška
10 Máchová, Eliška
2 Máchová, Ema
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.