Název: Srovnání efektivity vybraných nástrojů direct marketingu společnosti Sephora v předvánočním období 2017
Překlad názvu: The comparison of the effectiveness of chosen channels of direct marketing of Sephora company in the pre-Christmas period 2017
Autoři: Pomykalová, Iveta ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; data; databáze; Direct marketing; e-mailing; mailing; věrnostní programy; CRM; data; database; Direct marketing; e-mailing; loyalty programs; mailing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107182

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet