Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Tvarožková, Klára ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrané firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnosti.
Marketingová strategie produktu
Hrózová, Michaela ; Pospíšil, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie pro společnost JIMI. Práce je členěna na tři části a to teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou objasněny základní marketingové pojmy a postup tvorby marketingové strategie. Ve druhé části se zabývá vnitřním a vnějším prostředím firmy. Ve třetí části je popsán návrh marketingové strategie.
Návrh marketingové strategie
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Tomalová, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Kakaovník, s. r. o. – Čokoládovna Janek. Tato společnost se zabývá výrobou čokoládových produktů, zejména čokoládovými tabulkami, pralinkami, lanýži a ostatními čokoládovými specialitami. Teoretická část práce přibližuje důležité marketingové pojmy a analýzy, které jsou stěžejní pro vypracování analytické a návrhové části práce. Analytická část hodnotí současnou situaci ve společnosti prostřednictvím zvolených analýz. V rámci analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, které se zaměřuje na spokojenost B2B zákazníků se současným marketingovým mixem. Návrhová část práce zahrnuje návrhy, které povedou ke zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti.
Marketingová strategie
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
On-line marketingová komunikace
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu.
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Šedivá, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingové komunikace, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum v oblasti influencer marketingu, a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení činnosti influencerů vůči sledujícím, a především k inspiraci společností nevyužívající tuto formu propagace na sociálních sítích.
Marketing Plan for selected E-commerce Project
Vrabec, Tomáš ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of this bachelor’s thesis is to design the most effective marketing plan to generate the first 10 000 users for my project Avatar. Thesis consists of 3 parts. The first part is concerned with explaining the theoretical background and important terms needed for proper understanding of the topic. Second part is an analytical part which describes the current situation of project Avatar and its place in the market. Third part is the recommendation part which proposes a specific marketing plan for generating a set amount of users.
Business Plan - Barbershop
Uličný, Boris ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with proposal of business plan for starting up a barber shop. It is divided into three parts. Basic concepts are explained in the first, theoretical part, in order to define the issue closer. The second, analytical part, analyses the current market state and the last one focuses directly on own business plan proposal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.