Název: Marketingová strategie podniku
Překlad názvu: Company Marketing Strategy
Autoři: Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ISHIKAWA; kniha Wine Words; Marketingová strategie; marketingový mix; propagace; situační analýza; ISHIKAWA; marketing mix; Marketing strategy; promotion; situational analysis; Wine Words book

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet