Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Tomalová, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Kakaovník, s. r. o. – Čokoládovna Janek. Tato společnost se zabývá výrobou čokoládových produktů, zejména čokoládovými tabulkami, pralinkami, lanýži a ostatními čokoládovými specialitami. Teoretická část práce přibližuje důležité marketingové pojmy a analýzy, které jsou stěžejní pro vypracování analytické a návrhové části práce. Analytická část hodnotí současnou situaci ve společnosti prostřednictvím zvolených analýz. V rámci analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, které se zaměřuje na spokojenost B2B zákazníků se současným marketingovým mixem. Návrhová část práce zahrnuje návrhy, které povedou ke zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Tomalová, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Kakaovník, s. r. o. – Čokoládovna Janek. Tato společnost se zabývá výrobou čokoládových produktů, zejména čokoládovými tabulkami, pralinkami, lanýži a ostatními čokoládovými specialitami. Teoretická část práce přibližuje důležité marketingové pojmy a analýzy, které jsou stěžejní pro vypracování analytické a návrhové části práce. Analytická část hodnotí současnou situaci ve společnosti prostřednictvím zvolených analýz. V rámci analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, které se zaměřuje na spokojenost B2B zákazníků se současným marketingovým mixem. Návrhová část práce zahrnuje návrhy, které povedou ke zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti.
Komunikační mix společnosti
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
4 Tomalová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.