Název: Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Překlad názvu: Influencer marketing as a Tool for Marketing Communication on Social Networks
Autoři: Šedivá, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer; influencer marketing; marketingová komunikace; propagace; sledující; sociální sítě; spolupráce; cooperation; follower; influencer; influencer marketing; marketing communication; promotion; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-543514


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet