Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky
Vaněk, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky Cíle: Cílem této práce je analýza a popis užitků vyplývajících pro diváky z návštěvy fotbalových zápasů FC Hradec Králové v sezoně 2015/2016 a 2016/2017. Zjištění do jaké míry jsou diváci spokojeni s jednotlivými užitky a navržení opatření, která povedou ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti domácích zápasů FC Hradec Králové. Metody: vlastní pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Klíčová slova: spokojenost diváků, fotbal, FC Hradec Králové, marketingový výzkum
Podnikatelský záměr - fitness centrum
Tesařová, Nikola ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský záměr - fitness centrum Anotace: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího crossfitového gymu v centru Mladé Boleslavi a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: První část obsahuje teoretická východiska nutná k porozumění problematice. Jsou zde popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán pro založení prvního crossfitového gymu v Mladé Boleslavi ukázal, že má gym na úspěch a prosperitu na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s konkurencí nabízí nový, módní produkt. Cena je oproti konkurenci vyšší, ale srovnatelná s jinými gymy v České republice. Nabídne menší prostory, ale plně uzpůsobené a vybavené pro tento druh tréninku. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness, CrossFit, podnikání, finanční plán, marketing, management
Marketingová komunikace fitness centra Nolimits
Jahelková, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
v českém jazyce: Název: Marketingová komunikace fitness centra nolimits Cíle: Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra nolimits a návrh na její potencionální zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru a ve formě strukturovaného rozhovoru. Dále jsem použila analytickou metodu při analýze interních dat. Výsledky: Závěrem této práce je, že marketingová komunikace fitness centra nolimits naplňuje svůj účel, ale je zde prostor pro její zlepšení. Zejména lze zlepšit využití sociálních sítí a internetových stránek. Dále vidím prostor ke zlepšení ve vyškolení zaměstnanců. V práci dále navrhuji další dílčí zlepšení. Klíčová slova: Marketingová komunikace, fitness, sport, propagace.
Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby
Němec, Jiří ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby Cíl: Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sociálních médií jednotlivých klubů z národní basketbalové ligy (NBL) vyhodnotit způsob použití sociálních médií a navrhnout spolupracujícím klubům vhodná opatření pro zlepšení sebeprezentace a komunikace se současnými fanoušky i dalšími cílovými skupinami ze široké veřejnosti. Metody: dotazování (elektronické), rozhovor (hloubkové interview), analýza dat (externí, interní), monitoring klubových účtů na sociálních médiích, scoring model Výsledky: V rámci stanovených parametrů se ze sedmi spolupracujících klubů nejlépe umístily BK JIP Pardubice. V uplynulé sezóně 2016/17 měly nejkvalitnější obsah facebookových stránek a zároveň získaly i vysoké plusové body v rámci parametrů To se mi líbí, Mluví o tom, Využití a Dosah. Nejméně kvalitní facebookové stránky měly týmy Orli Prostějov a NH Ostrava. Nejvyšší hodnocení profilu na Instagramu získaly týmy NH Ostrava a USK Praha. Naopak nejhůře dopadli Orli Prostějov, kteří neměli ani založený instagramový klubový účet. Po analýze získaných poznatků byly vyvozeny pro kluby některá doporučení, jako například:  Stanovení měřitelných cílů Před začátkem sezóny určit hodnotu metriky To se mi líbí, které by se mělo na konci sezóny dosáhnout. V...
Právní a daňové aspekty financování ČEZ Basketball Nymburk,a.s.
Calta, David ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Lukavský, Martin (oponent)
Název: Právní a daňové aspekty financování ČEZ Basketball Nymburk, a. s. Cíle: Hlavním úkolem práce je zjistit způsob financování sportovní podnikatelské organizace na území České republiky, její právní vymezení a daňové povinnosti. Dílčím cílem je zhodnocení hospodaření Basketball Nymburk, a. s. z hlediska výnosů a nákladů, které povedou ke zjištění hospodářského výsledku společnosti. Tyto informace nám poté poslouží k odhadu případných daňových povinností. Dalším dílčím cílem je stanovit vliv legislativních a daňových aspektů na financování společnosti. Metody: V bakalářské práci je použita metoda klasifikační analýzy a metoda indukce. Metoda analýzy byla využita pro získání potřebných informací ze zákonů a z účetních uzávěrek. Metoda indukce byla použita pro definování zákonitostí financování Basketball Nymburk s ohledem na legislativní a daňové povinnosti a určení jejich vlivu na ekonomickou situaci této sportovní organizace. Výsledky: Analýza ukázala, že subjekt působí v posledních letech za hranicí ziskovosti, eviduje tedy každý rok ekonomickou ztrátu. V roce 2013 činila ztráta 2 154 tis. Kč a 6 700 tis. Kč v roce 2014. Bylo zjištěno, že společnost za poslední 3 roky, odvedla daně pouze v roce 2013 ve výši 206 tis. Kč. Jednalo se o daň z příjmu. Stalo se tak i přes svůj záporný ekonomický...
Ekonomický dopad Jizerské 50 na Českou republiku a Liberecký kraj
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Ekonomický dopad Jizerské 50 na ČR a Liberecký kraj Cíle: Hlavním cílem práce je na základě údajů o výši a struktuře výdajů, a dalších souvisejících informací od účastníků Jizerské 50, zjištěných z dotazníkového průzkumu mezi závodníky, vypočítat, jak velký ekonomický dopad mají finanční výdaje návštěvníků na českou ekonomiku a ekonomiku Libereckého kraje. Dílčím cílem je zjistit, jaký dopad mají výdaje návštěvníků na příjmy veřejných rozpočtů a porovnat je s veřejnou finanční podporou akce. Metody: Praktická část práce je založena na analýze interních sekundárních dat agentury Raul souvisejících s Jizerskou 50 a dále především na datech z výsledků dotazníkového šetření mezi závodníky. Následně byla tato data podrobena výpočtům, které kvantifikovaly ekonomické dopady finančních výdajů návštěvníků na jednotlivé ukazatele výkonnosti české ekonomiky a ekonomiky Libereckého kraje. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že 48. ročník Jizerské 50 v roce 2015 navštívilo celkem 13 183 lidí, jejichž výdaje související s akcí způsobily zvýšení produkce v české ekonomice o více než 60,5 milionu Kč, z čehož téměř 18,5 milionu připadlo na celkové zvýšení HDP české ekonomiky. Tyto výdaje také dokázaly vytvořit či zachovat celkem 42 pracovních míst a těmto zaměstnancům byly vyplaceny celoroční superhrubé mzdy...
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurence
Postoj žáků benešovských základních škol k tělesné výchově a sportovní činnosti
Navrátilová, Hana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Postoj žáků benešovských základních škol k tělesné výchově a sportovní činnosti Cíl práce: Hlavním cílem této diplomové práce je pomocí dotazníku zjistit postoje žáků základních škol v Benešově k tělesné výchově a sportovní činnosti a poté na základě získaných výsledků školy porovnat a navrhnout určité změny, které by u žáků vedly ke zvýšení zájmu o sport. . Metodika: Všechny údaje byly získány pomocí nestandardizovaného dotazníku, který byl vytvořen za tímto účelem. Obsahuje převážně uzavřené a polouzavřené otázky. Pouze jedna otázka je otevřená. Dotazník byl určen pro žáky druhého stupně základní školy. Také byly provedeny ústní rozhovory - doplnění písemného dotazníku. Získaná data byla vyhodnocena graficky a písemně. Výsledky: Výsledky jednotlivých škol byly vzájemně srovnány a vyplývá z nich, že postoje k tělesné výchově a sportovní činnosti jsou u žáků všech třech škol víceméně podobné. Výsledky z výzkumu byly také porovnány s formulovanými předpoklady, pomocí kterých se potvrdil důležitý vliv rodičů na sportování potomků a nevědomost dětí o důležitosti pohybu pro zdraví člověka. Klíčová slova: Postoje, tělesná výchova, střední školní věk, motivace, sport
Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů
Hák, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat a vyhodnotit nabídkové listy u vybraných 8 fotbalových klubů. Důraz je kladen na zjištění nových trendů, které se objevují v nabídkových listech, které se odlišují od předchozích podob nabídkových listů, jak prezentuje starší literatura. Metody: Za stěžejní metodu aplikovanou v diplomové práci se považuje obsahová analýza. Doplňkově byla využita také analýza dokumentů a literární rešerše. Výsledky: Podle dostupných výsledků je patrné, že nejkvalitněji zpracovaný nabídkový list má fotbalový klub AC Sparta Praha. Nabízí na české poměry nadstandartní protislužby za sponzoring. Ostatní kluby nabídkový list mají mnohem méně propracovaný, ale rozdíly mezi nimi jsou minimální. Diplomová práce poukazuje na rostoucí trend v oblasti nových služeb pro partnery fotbalových klubů oproti monografii Čáslavové (2009). Bylo zjištěno, že v jednotlivých nabídkových listech se objevuje dalších 38 nových oblastí vztahující se k historii, umístění a úspěchům konkrétního fotbalového klubu. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, reklama, nabídkové listy, fotbal
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji
Šíma, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a očekávání zákazníků golfových hřišť v Libereckém kraji a hlavním městě Praze a následné porovnání zmíněných regionů. Spokojenost bude měřena pomocí dotazníku, v němž hráči jednotlivých resortů posuzují skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, která je pro ně obecně očekávaná. Na základě získaných údajů bude provedena analýza hodnot, jakými jsou: golfový handicap, věk, pohlaví a měsíční příjem. Diplomová práce se zaměřuje na porovnání očekávání a spokojenosti zákazníků velkých golfových resortů s menšími, ne tolik populárními. Metody: Průzkum spokojenosti zákazníků byl proveden pomocí již ověřeného dotazníku spočívající v metodě SERVQUAL. Porovnával jsem očekávanou kvalitu od skutečně vnímané kvality na sedmi hřištích v Praze a okolí a sedmi hřištích v Libereckém kraji. Průzkum probíhal od srpna 2014 do února 2015. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění spokojenosti hráčů golfu na hřištích v Praze a Libereckém kraji a předložení návrhů na zlepšení pro jednotlivá golfová hřiště ve snaze dosáhnout lepší úrovně a kvalitnějšímu přístupu k zákazníkům. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, golf, očekávání, SERVQUAL

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.