Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 567 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etická dilemata sociálních pracovníků při práci s drogově závislými
LIŠKOVÁ, Erika
Práce se zabývá etickými dilematy sociálních pracovníků při práci s drogově závislými. Uvádí konkrétní etická dilemata řešená v kontaktním centru a popisuje dopady řešených dilemat na profesní a soukromý život sociálních pracovníků. Pro objasnění zadaného tématu zprvu vysvětluje závislost a příčiny jejího vzniku. Dále uvádí, v čem spočívá činnost sociálních pracovníků kontaktního centra a nejčastější problémy, které se s drogově závislými řeší v rámci sociální práce. Práce popisuje etická dilemata, která byla zjištěna polostrukturovaným rozhovorem s pracovníky kontaktního centra, který byl doplněn o zúčastněné pozorování, uskutečněné v průběhu rozhovorů. Práce uvádí, jak pracovníci etická dilemata vnímají a jak je překonávají. Výzkumná sonda obsahuje závěry z výpovědí sociálních pracovníků kontaktního centra a přepisy rozhovorů.
Etické aspekty sociální práce s problémovými dětmi a mládeží z pohledu kurátora pro děti a mládež OSPOD Karlovarského kraje
JUŘÍKOVÁ, Marcela
Diplomová práce se zabývá etickými aspekty sociální práce při výkonu profese sociální kurately pro děti a mládež. Kurátor pro děti a mládež pracuje s ohroženými dětmi, které vykazují problémové chování a potřebu řešení jejich životní situace. Práce obsahuje nejen vymezení základních pojmů týkající se tématu práce, ale také možnosti řešení eticky náročných situací prostřednictvím sociální práce a etiky. Cílem práce je zjistit a popsat etické otázky, které řeší kurátoři Karlovarského kraje při své profesi. Diplomová práce se současně zabývá jejich postojem a názory k práci s problémovými dětmi. Identifikace etických aspektů, postojů a názorů kurátorů se uskutečnila za pomoci kvalitativního výzkumu.
Smysl života v rané dospělosti
SVOBODOVÁ, Jana
Práce se zabývá vnímáním smyslu života v období rané dospělosti. Teoretická část nejprve charakterizuje dospělost, ranou dospělost a krizi mladého věku. Dále je zaměřena na smysl života a jeho výklady od autorů jako V. E. Frankl, A. Längle, P. Tavel a J. Křivohlavý. Poslední kapitola teoretické části je věnována sebepoznání. Praktická část obsahuje popis kvalitativního výzkumu, jehož data byla získána uskutečněním polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s respondenty, kteří se v období rané dospělosti nacházejí. Je představen cíl výzkumu, jednotliví respondenti a popis průběhu rozhovorů včetně jejich přípravy. Poté je popsán postup zvolené metody interpretativní fenomenologické analýzy dat. Výsledky analýzy jsou prezentovány skrze perspektivu jednotlivých respondentů a nechybí ani závěrečná diskuse.
Návrh digitalizace procesu náboru v personální agentuře v Brně
Špačková, Kristýna ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzvou v oblasti digitalizace náborového procesu pobočky personální agentury situované v Brně. Teoretická část obsahuje literární rešerše v oblasti digitalizace procesu náboru personálních agentur přes strategické řízení a popis vybraných analyticko-výzkumných a evaluačních metod použitých v této oblasti a typu výzkumu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analyticko-výzkumných metod za účelem identifikace klíčových faktorů pro posouzení možnosti digitalizace lokální strategie brněnské pobočky, jejichž závěry vstupují do metody COP pro následné zhodnocení. Na základě zjištěných výsledků je v návrhové části zvolená vhodná varianta dalšího směřování společnosti a její rozpracování do konkrétnějších zásahů.
On-line marketingová komunikace
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci brněnského fitness centra BeFit, které poskytuje mezinárodní lekce Les Mills. Teoretická část obsahuje důležité pojmy, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí práce. V analytické části práce jsou povedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu a on-line marketingové komunikace. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části, které jsou zaměřeny především na webové stránky fitness centra BeFit a na preference on-line komunikačních kanálů. V poslední části práce jsou představeny návrhy, které by pomohly fitness centru BeFit vylepšit on-line marketingovou komunikaci.
Corporate Information Strategy
Rajkovič, Matej ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This thesis employs qualitative research with focus on corporate information technology strategy which is perceived as a tool used to build and maintain reputation in Slovak companies. The newly generated knowledge is then used to develop a new information technology strategy and implement it to a company using the best organization development and change practices.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Uhlíř, Matěj ; Zachař, Nikola (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvíjení kreativity v organizaci orientovanou na práci v týmu. V teoretické části vymezuje pojmy kreativity, kvalitativního výzkumu a mentálního mapování. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum na základě dosažených výsledků a návrhy na zlepšení.
The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Nowadays, many companies are interested in internal marketing and its benefits. The thesis focuses on specific methods which can improve internal marketing of a company and increase the motivation of employees. In the thesis, the current situation of internal marketing of Imcon Electronics is analysed. The analyses is focused on the internal communication, motivation and training of Imcon’s employees. The aim of the thesis is to suggest activities of internal marketing which should increase the motivation of the employees. The thesis shows a closer view on the current practices at the company and specific suggestions of how to better motivate their employees. The thesis also includes economic evaluation, expenditures and estimation of economic benefit for the company.
Rozhodování založené na částečně známých rozhodovacích stromech
Poláček, Tomáš ; Dostál, Petr (oponent) ; Koutský, Jaroslav (oponent) ; Váchal, Jan (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Existuje široké spektrum různých algoritmu pro predikci insolvence. Komplexní pojetí insolvenčního řízení z pohledu obou zúčastněných stran (dlužník versus věřitel) a z pohledu makroekonomie, které zachycuje tato disertační práce je však nové. Často je velmi obtížné vytvářet prognózy pomocí numerických kvantifikátorů a tradičních statistických metod. Důvod je nedostatek vstupních dat. V práci se tedy používají nástroje trendové analýzy založené na nejméně informačně intensivních kvantifikátorech, tj. trendech, rostoucí, konstantní, klesající. Řešení trendového modelu je množina scénářů, kde je množina proměnných kvantifikovaných pomocí těchto trendů. Všechny možné přechody mezi scénáři jsou generovány a vyneseny do přechodových grafů. Orientovaný přechodový graf má jako uzly množinu scénářů a jako větve přechody mezi scénáři. Daná cesta skrz přechodový graf popisuje jakékoliv možné budoucí a minulé chování zkoumaného insolvenčního systému. Přechodový graf představuje kompletní seznam prognóz založených na trendech. V práci jsou taktéž uvedeny a použity heuristiky pro determinování výplatních hodnot z insolvenčního řízení aplikovatelné s nástroji rozhodovacích stromu a vygenerovaných přechodových grafů z trendových analýz. Devíti dimenzionální model slouží jako případová studie. V modelech se používají proměnné vágního charakteru, které mohou mít majoritní vliv na celý proces insolvence, např. Úroveň chamtivosti a vliv politického situace.
Vybraná etická úskalí budování novinářské značky v éře síťových digitálních médií
Šponerová, Adéla ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá dopady procesu budování osobních značek v éře síťových digitálních médií na české mediální scéně. S příchodem nových technologií a sociálních sítí prošla společnost a média významnými proměnami, což vedlo například ke změnám normativů novinářské profese. Práce se zaměřuje na proces budování značky v žurnalistice a identifikuje eticky sporné aspekty s tímto jevem spojené. Analýza výzkumného vzorku českých novinářů odhaluje rozmanité přístupy k budování značky. Zároveň poukazuje na proměny ve vnímání novinářské profese i na průnik nemediálních prvků do žurnalistického pole. Studie dále popisuje, jaké výzvy a příležitosti tato aktivita přináší. Poukazuje i na nedostatky etických norem a na absenci přístupů, které by novou mediální realitu reflektovaly. Diplomová práce přibližuje realitu současné novinařiny, zároveň poskytuje výchozí bod pro další zkoumání fenoménu budování značky v českém novinářském prostoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 567 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.