Název:
Informační strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Information Strategy
Autoři:
Rajkovič, Matej ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Práca sa zaoberá kvalitatívnym výskumom v oblasti podpory budovania reputácie pomocou informačných technológií v slovenských firmách a implementáciou zistených poznatkov do návrhu novej informačnej stratégie firmy. Okrem samotného návrhu práca poskytuje postup, ako zaviesť novo vytvorenú informačnú stratégiu do firmy prostredníctvom praktík organizačného rozvoja a zmeny.
This thesis employs qualitative research with focus on corporate information technology strategy which is perceived as a tool used to build and maintain reputation in Slovak companies. The newly generated knowledge is then used to develop a new information technology strategy and implement it to a company using the best organization development and change practices.
Klíčová slova:
change; Information technology strategy; organization development; project management; qualitative research; reputation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9516