Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Polyfunkční areál Veveří - Kounicova
Jestřábová, Lucie ; Šindlar, Jiljí (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Práce představuje vizi rozvoje nevyužívaného prostoru bývalého vojenského areálu v kontextu na rozvoj území a jeho širších souvislostí s maximálním možností využití potenciálu místa. Dle respektování územního plánu bylo na pozemku navrženo s podílem 50% bydlení, druhou část tvoří obchody, administrativa, školka s dětským centrem a sport. Důraz při návrhu byl kladen na celkovou vnitřní pohodu uživatelů a potenciál území ležící v blízkosti centra města. Nově navržené funkce objektů spolu vyváženě korespondují a vyplňují chybějící článek v okolí. Navržené budovy tvoří blokovou zástavbu typickou pro tuto oblast s vnitřními átrii pro trávení volného času a nové náměstí, které doplňuje funkci k obchodní a kancelářské části.
Mobilní aplikace: kde pracovat mimo kancelář
Buchtová, Yveta ; Cíglerová, Anežka Hrubá (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Narůstá trend práce odkudkoli. Více lidí využívá možnost pracovat z kavárny, čajovny, coworkingového centra a lidé na volné noze se scházejí ve městě se svými klienty. Každý z těchto lidí má na pracovní prostředí vlastní nároky. Mobilní mapová aplikace Flow má usnadnit hledání a poznávání míst vhodných pro práci na dálku, díky komentářům samotných uživatelů.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Život a podnikání Jindřicha Fišera a jeho potomků
Kreuz, Vojtěch ; Pokorná, Magdaléna (vedoucí práce) ; Foltýn, Dušan (oponent)
Tato práce pojednává o Jindřichu Fišerovi, ale i o několika jeho potomcích, kteří se ve svém životě věnovali zejména provozu různých gastronomických podniků na území hlavního města Prahy. Při psaní práce jsem vycházel zejména z různorodých archivních materiálů, které jsou uložené v Archivu hlavního města Prahy, Národním archivu nebo ve Státním oblastním archivu v Praze. Oporou mi však byly i novinové články nebo materiály pocházející ze soukromých archivů žijících osob. Vedle již zmiňovaného Jindřicha Fišera, který na přelomu 19. a 20. století provozoval pivo- var v Přerově nad Labem, se text zaměřuje na životní příběhy dvou z jeho synů - Václava, který mezi léty 1938 a 1948 provozoval se svým synem Zdeňkem pražskou kavárnu Slavia poblíž Národního divadla, a Jindřicha, jenž svůj život spojil s barem nepříliš dobré pověsti na Staro- městském náměstí. Část druhé kapitoly je pak věnována i podnikatelským aktivitám jednoho z Jindřichových vnuků, Jaroslava Fišera, a jeho cukrárně v Hybernské ulici na Novém Městě pražském. Práce se však vedle životních příběhů zmiňovaných osob snaží zachytit taktéž právní záležitosti spojené s podnikáním za první republiky nebo okolnosti rasové diskriminace Židů v době nacistické okupace Čech.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Komentovaný překlad: Ottoman society and popular culture. In: Donald Quataert: The Ottoman Empire, 1700-1922, str. 142-164.
Michálková, Kateřina ; Šťastná, Zuzana (vedoucí práce) ; Kalivodová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První polovinu práce tvoří překlad úryvku z knihy The Ottoman Empire, 1700-1922 od Donalda Quataerta z angličtiny do češtiny, druhá část je překladatelským komentářem. V komentáři je nejprve provedena překladatelská analýza podle modelu Christiane Nordové, následně je popsána metoda, podle které jsme se při překládání řídili. Dále se komentář soustřeďuje na typy překladatelských problémů, které jsme museli řešit, a klasifikaci posunů, ke kterým překladem došlo.
Polyfunkční areál Veveří - Kounicova
Jestřábová, Lucie ; Šindlar, Jiljí (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Práce představuje vizi rozvoje nevyužívaného prostoru bývalého vojenského areálu v kontextu na rozvoj území a jeho širších souvislostí s maximálním možností využití potenciálu místa. Dle respektování územního plánu bylo na pozemku navrženo s podílem 50% bydlení, druhou část tvoří obchody, administrativa, školka s dětským centrem a sport. Důraz při návrhu byl kladen na celkovou vnitřní pohodu uživatelů a potenciál území ležící v blízkosti centra města. Nově navržené funkce objektů spolu vyváženě korespondují a vyplňují chybějící článek v okolí. Navržené budovy tvoří blokovou zástavbu typickou pro tuto oblast s vnitřními átrii pro trávení volného času a nové náměstí, které doplňuje funkci k obchodní a kancelářské části.
"Ve světle bontonu". Meziválečná konzumní společnost v Československu na příkladu spotřeby kávy, kakaa, čokolády a čaje.
Syrová, Tereza ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Jančík, Drahomír (oponent) ; Štemberk, Jan (oponent)
Disertační práce pojednává o konzumu kakaa, kávy, čaje a čokolády v meziválečném Československu a na základě získaných statistických dat a prozkoumání archivních pramenů přichází s vymezením skupiny střední vrstvy obyvatelstva, která uvedené komodity konzumovala. Práce ukazuje rozložení konzumu zkoumaných komodit v dělnických a úřednických rodinách, přináší pohled na život rodin, rozložení jejich výdajů a velikost příjmů. Poukazuje na zastoupení pochutin ve spotřebním koši spotřebitelů a ukazuje elasticitu uvedených komodit. Za ústřední část výzkumu zvolila disertační práce české země, jelikož právě zde byly dobře dostupné veškeré údaje a prameny. Práce objasňuje příčiny konzumace kakaa, kávy, čaje a čokolády a dochází k závěru, že každá pochutina byla konzumována z jiného účelu, z čehož vyplýval i status luxusu těchto poživatin. Konzumace čaje byla určena pro vyšší vrstvy obyvatelstva, čokoládu zakupovali převážně úřednické rodiny, avšak postupem dvacátých let pronikala drobná spotřeba čokoládových produktů taktéž mezi střední a nižší vrstvy obyvatelstva. Čokoládové výrobky podléhaly na počátku dvacátých let přepychové dani. Kakao se užívalo ve spojení s vařením a pečením, avšak v rodinách příliš dostupné nebylo. Kávu pily všechny vrstvy obyvatel, ovšem spotřeba se odvíjela od společenského statusu konzumenta. Hojně spotřebovávaly rodiny žitnou kávu a cikorku. Odlišnosti mezi vrstvami byly ještě více umocněny regionálními rozdíly, které disertační práce taktéž vyzdvihuje. Dále podrobně zkoumá výši cel daných komodit, která v meziválečném období značně kolísala, a dochází k závěru, že cla až neúměrně zvyšovala cenu produktů a znemožňovala konzumentům zakoupit vyšší množství těchto pochutin.
Mobilní aplikace: kde pracovat mimo kancelář
Buchtová, Yveta ; Cíglerová, Anežka Hrubá (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Narůstá trend práce odkudkoli. Více lidí využívá možnost pracovat z kavárny, čajovny, coworkingového centra a lidé na volné noze se scházejí ve městě se svými klienty. Každý z těchto lidí má na pracovní prostředí vlastní nároky. Mobilní mapová aplikace Flow má usnadnit hledání a poznávání míst vhodných pro práci na dálku, díky komentářům samotných uživatelů.
Analýza vybraných brněnských kaváren
Benešová, Anna
Bakalářská práce mapuje pole brněnských kaváren s podrobnějším popisem vybraných pěti. Tyto podniky jsou poté důkladně rozebrány a to zejména z hlediska interiérového designu ve vztahu k člověku a jeho pohodlí a spokojenosti. Zkoumáním kaváren, jejich lokalit a vůbec podnikatelského přístupu kavárenství usiluje tato práce o nalezení co možná ideálního mechanismu dokonalé kavárny, čehož by mělo být později využito k sestavení nového podnikatelského záměru a k vytvoření designového návrhu nové kavárny v případné diplomové práci. Práce je založená především na vlastním terénním výzkumu a osobní zkušenosti. Výzkum spočíval v detailním prozkoumání interiérů i exteriérů, v rozhovorech s vybranými návštěvníky kaváren a také s provozovateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.