Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Náplavová, Enrica ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na úspěch vybraných vysokoškolských studentů v souvislosti s jejich celkovým well-beingem. Práce má dvě části. Teoretická část se zaměřuje na základní východiska související s osobní pohodou, se vzděláváním vysokoškolských studentů a na jeden vybraný determinant well-beingu - úspěch. V praktické části jsou stanoveny cíle práce, je zde popsán výzkumný vzorek, také metoda šetření a následně jsou zde interpretovány výsledky výzkumné studie. Tento výzkum probíhal na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy formou online dotazníkového šetření, které bylo rozesláno mezi studenty převážně třetích ročníků. Z výsledků je patrné, že respondenti, kteří hodnotí svůj subjektivní well-being pozitivně, hodnotí také kladně celou oblast úspěchu. Společně s plněním dlouhodobých cílů, oceňováním úspěchu druhých, vytrvalostí, zodpovědností a vůlí, které jsou při dosahování úspěchu za potřebí. Drobné odchylky mezi studenty se objevily při vyhodnocování dílčích cílů. Dotazovaní byli schopni velice kladně ohodnotit úspěch druhých a dokázali s nimi sdílet tuto radost. Avšak při uvažování nad svým vlastním úspěchem byli o něco kritičtější. Dále se objevily malé rozdíly při analýze otázek týkajících se vůle a zodpovědnosti studentů. V případě zodpovědnosti studentů jsem se dozvěděla, že téměř...
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
Návrh na zlepšení firemní kultury
Sombergová, Markéta ; Horák, Hynek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o struktuře vnitřní kultury společnosti SolidVision, s. r. o. a jejím vlivu na výkon zaměstnanců. Poukazuje na problémy dané společnosti a vysvětluje, jak se tyto problémy promítají do jejího chodu a do práce zaměstnanců. Obsahuje návrhy, postupy a doporučení ke zlepšení kultury společnosti a tím ke zvýšení prosperity a zefektivnění výkonu zaměstnanců.
Návrh na zlepšení pracovních podmínek a motivace zaměstnanců.
Vítek, Kamil ; Hrušková, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat současnou motivací a pracovními podmínkami zaměstnanců. Provedu analýzu firmy dotazníkovým šetřením a osobní konzultací se všemi zúčastněnými v podniku. Na základě zjištěných nedostatků provedu návrhy, které je nutné udělat proto, aby byl na zaměstnance brán zřetel a byl dostatečně motivován k pracovnímu výkonu.
Žiju tarot
Oplatková, Hana ; Vondřejcová, Silvie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Osobní balíček karet vytvořený na základě půlročního průzkumu a dokumentací denních prožitků. Balíček obsahuje 49 karet a je inspirován sadou 78 tarotových karet. Textový obsah – rub karty byl vytvořen podle deníkových záznamů. Líc karty byl vybrán jako reprezentace dějů obvykle se odehrávající v dny, kdy daná denní karta vycházela.
Návrh rozvoje osobnosti úspěšného manažera
Klaiba, Jan ; Ing.Pavel Lutovský (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvíjení manažerských kompetencí osobnosti manažera v podnikovém prostředí. Práce je rozdělena na dvě základní části. První teoretická část vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá praktická část je rozdělena na část analytickou, kde se zabývám analýzou situace a zkoumáním problému a ve druhé části pak předkládám návrh vlastního řešení.
Návrh na zlepšení firemní kultury ve společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firemní kultury společnosti a následně návrhy na zlepšení. Byla provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky provedeného průzkumu jsou základem pro navržená opatření, která povedou ke zlepšení firemní kultury a spokojenosti zaměstnanců.
Streamlining of a Project Management Process within a Company
Svoboda, Lukáš ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This master’s thesis focuses on streamlining the process of lessons learned, which is one of the project management processes that enables the project managers to improve and make the future projects more efficient. The thesis utilizes theoretical knowledge and performs thorough analysis focused on the project environment and current level of the lessons learned process to propose a solution that aims to rectify identified shortcoming and puts forward a possible solution for the purpose of streamlining the process.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.