Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
Použití dřeva ve vinařství
Foltýnová, Zuzana
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou použití dřeva ve vinařství. Nejdříve je zde vymezeno chemické složení dřeva a jeho fyzikální vlastnosti, zejména jeho jednotlivých složek. Jsou popsány druhy dřev nejčastěji používaných ve vinařství a jejich následné uplatnění při výrobě sudů. Samotné výrobě sudů se věnuje samostatná kapitola, kde je popsáno technologické zpracování dřeva, vypalování sudů a vliv na změnu jeho chemických vlastností, stejně tak jsou sudy zanalyzovány jako prostředky ke kvašení vín a ke zrání vín. U zrání vín jsou navíc samostatně zmíněny sudy typu barrique a sudy na zrání speciálních (převážně pak fortifikovaných) vín. V této souvislosti jsou zde popsány také možné choroby a vady vín související se zráním vína v dřevěných sudech. Další kapitola pojednává o přípravcích nahrazujících použití barikových sudů, které zároveň vínu dávají dubové a vanilkové tóny, jako jsou "chipsy", desky a dubové drtě. Zvláštní pozornost je věnována korkům, jejich výrobě, typům a vlivu na víno při zrání v láhvi. Závěr práce se zabývá využitím taninů extrahovaných ze dřeva, jejichž oblíbenost v současné době pomalu roste.
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.