Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,264 záznamů.  začátekpředchozí850 - 859dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Bilek, Martin ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je podnikatelský plán. Teoretická část práce se zabývá obecným pojetím podnikatelského plánu v jednotlivých jeho kapitolách. Každá z těchto kapitol se snaží shrnout a vyhodnotit teoretické metody, které je pro danou oblast možné aplikovat. V praktické části se zaměřuji na zpracování konkrétního podnikatelského plánu v oblasti cloud computingu pro malé a střední podniky.
Vliv specializací Cestovní ruch a Malé a střední podniky v tržním prostředí na rozhodnutí studenta začít podnikat
Šašková, Helena ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Práce sleduje, jak mladí lidé vnímají podnikatelské příležitosti a zda mají odhodlání začít podnikat. Důležitý je vliv vzdělávacích institucí a pedagogů. V dnešní době mají studenti z jejich strany velkou podporu a stabilní základnu. Cílem práce je analýza vlivů specializací. Bylo pro ni použito kvalitatiní a kvantitativní dotazníkové šetření. To shledává vliv obou specializací a dalších motivů na rozhodnutí studenta začít podnikat. K dosažení cíle slouží i případové studie s již podnikajícími studenty. Hlavním přínosem práce je nalezení vzájemného propojení podnikatelských záměrů studentů, tedy i specializací. Aplikací těchto závěrů vzniká otázka, zda budou mít specializace o spolupráci zájem. Využitelnost těchto poznatků je nejen pro akademickou půdu.
Podnikatelský plán
Randlová, Simona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu se zaměřením na otevření specializovaného obchodu s dámským oblečením v Táboře. Práce je tvořena částí teoretickou, na níž navazuje část praktická. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy týkající se podnikatelské praxe z legislativního hlediska a jsou zde také nastíněny právní formy podnikání. Stěžejním teoretické části je pak kapitola podnikatelský plán, která se věnuje jednotlivým náležitostem podnikatelského plánu a metodám, které se využívají při analýze prostředí podniku. Praktická část již zpracovává samotný podnikatelský plán obchodu včetně finančního plánu. V závěru jsou vyhodnoceny jednotlivé výsledky, podle kterých by mělo být jasné, zda je záměr proveditelný.
Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Fojtík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jeníček, Jakub ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci minipivovaru ve městě Tábor. Práce je tvořena dvěma částmi. Teoretická část má seznámit s podnikatelskou praxí a oblastí malých a středních podniků. Dále popisuje, jak má vypadat a k čemu je určen dokument podnikatelského plánu, včetně popisu doporučených částí a uvedení základních postupů při jeho tvorbě. Praktická část je zpracována jako samostatný podnikatelský plán minipivovaru. Jeho využití směřuje především k přiblížení oboru pivovarnictví, popisu podnikatelského záměru, návrhu realizace všech částí takového projektu a zhodnocení životaschopnosti celého projektu v daných podmínkách. Primárním uživatelem je samotný podnikatel.
Převod podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným
Zápotočná, Martina ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Najman, Martin (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá převodem podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným. Definuje pojmy podnikatel a obchodní závod, charakterizuje z právního, účetního a daňového hlediska individuálního podnikatele a společnost s ručením omezeným. Pojednává o konkrétních důvodech změny právní formy podnikání a o možných způsobech převodu podnikání individuálního podnikatele na kapitálovou společnost. Praktická část analyzuje a popisuje situaci konkrétní fyzické osoby, podnikatele, který převádí podnikání na společnost s ručením omezeným.
Management obcí v oblasti teplárenství
Neuwirthová, Markéta ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Coufalová, Pavla (oponent)
Předmětem diplomové práce "Management obcí v oblasti teplárenství" je vyhodnocení vlivu vlastnických vztahů při provozu tepelného hospodářství v obci Bystřice nad Pernštejnem a srovnání výše cen tepelné energie u městských a soukromých teplárenských společností. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První teoreticko-metodologická část vychází z odborné literatury a popisuje podnikání obcí, způsoby a formy řízení obecních podniků a zabývá se legislativními podmínkami, které upravují energetiku, jejíž částí je teplárenství, ve kterém obce mohou vykonávat svoji podnikatelskou činnost. Praktická část analyzuje podnikatelskou činnost obce Bystřice nad Pernštejnem v oblasti výroby a rozvodu tepelné energie, vnější a vnitřní prostředí městské společnosti Bystřická tepelná s.r.o. a srovnává výše cen tepelné energie u městských a soukromých teplárenských společností.
Podnikatelský plán - založení kozí farmy
Bednářová, Martina ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení zemědělského podniku. Jeho specializací je chov koz a přímý prodej výrobků z kozího mléka. Stěžejní součást plánu představuje provedená strategická analýza. Podkladem pro její zpracování byly údaje významných českých institucí, analýza trhu i komunikace s konkurenty a odborníky. Obdobně tomu bylo u dalších významných součástí plánu. Jsou jimi marketingový, výrobní a finanční plán. Marketingový plán poskytuje informace o uplatňovaných marketingových strategiích. Výrobní plán informuje o technologii či objemu výroby. Ověření životaschopnosti daného záměru proběhlo na základě finančního plánu. Přínosem práce je identifikace a rozpracování všech důležitých aspektů majících vliv na zahájení i následnou činnost konkrétního podniku, jakož i návrh řešení problematických oblastí.
Podnikatelský plán - obchod s potřebami pro výrobu bižuterie
Kubisková, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat podnikatelský plán pro začínajícího podnikatele v oblasti maloobchodu s korálky a komponenty pro výrobu bižuterie. V rámci práce jsou také prozkoumány možnosti spolupráce s chráněnými dílnami. V teoretické části jsou uvedeny potřebné informace týkající se podnikatelského plánu a základní informace o chráněných dílnách. V praktické části jsou vytvořeny konkrétní části podnikatelského plánu a zhodnocena možnost spolupráce s chráněnou dílnou. V závěru práce jsou navržena opatření pro zlepšení finančních výsledků podnikatelského záměru.
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře
Lukášová, Pavla ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu založení cestovní kanceláře specializující se na výjezdový cestovní ruch. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře se základními termíny v oblasti podnikání, podnikatelského plánu, legislativy týkající se cestovních kanceláří a také se stěžejními pojmy cestovního ruchu. Praktická část vychází z poznatků získaných v teoretické části a představuje konkrétní podnikatelský plán a zjišťuje, zda je založení podniku reálné a zda bude podnik životaschopný na trhu českých cestovních kanceláří. Zhodnocení životaschopnosti podnikatelského plánu je provedeno metodou finanční analýzy, tvorby SWOT analýzy a výpočtu bodu zvratu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,264 záznamů.   začátekpředchozí850 - 859dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.