Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,027 záznamů.  začátekpředchozí594 - 603dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku
Alt, Jan ; Zeman, Karel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Hlavní náplní bakalářské práce je zpracování finanční analýzy společnosti ZLKL, s.r.o. pomocí vybraných metod. V první části budou zpracována teoretická východiska k dané problematice. V druhé části bude zpracována finanční analýza podle zpracované teorie. V poslední části bakalářské práce budou navržena řešení k zlepšení zjištěných problémů.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
Návrh komunikačního mixu
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.
Podnikatelský plán rozvoje firmy EMKO Case a.s. formou vytvoření elektronického obchodu
Filkuka, Martin ; Bajgar, Jaromír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení podnikatelského plánu pro rozvoj firmy EMKO Case a.s. Práce je rozdělena na čtyři části. První uvádí cíle a metody řešení. Druhá, teoretická část, popisuje významné pojmy spojené s činností jak podnikatelskou, tak i s použitou metodikou. V další části bude představen současný stav firmy spolu s rozborem klíčových metod. Smyslem poslední části práce je představit nový, vlastní návrh pro založení elektronického obchodu pro tuto firmu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Jelčová, Denisa ; Szilasi, Jozef (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu rozvoje společnosti Ford Szilcar, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy informace o tvorbě podnikatelského záměru. Druhá část, která se zabývá vlastní prací, je zaměřená na zpracování Porterového modelu pěti sil, Finanční analýzy a SWOT analýzy. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kohoutek, Josef ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky z dané problematiky. V druhé části se pak zaměřuji na praktickou část problematiky elektronického obchodování jako je SEO analýza, analýza konkurence, analýza klíčových slov, výběr vhodného poskytovatele elektronického obchodu, způsoby propagace a návrh možného řešení.
Podnikatelský záměr rozvoje sportovního svazu
Pavlák, Lukáš ; Pazdera, René (oponent) ; Jedličková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sportovního svazu. Na základě všech provedených analýz je pak zpracován podnikatelský záměr rozvoje svazu. Jedná se o práci založenou na reálném podkladě a její výsledek by mohl být v budoucnu realizován. Všechny body práce jsou v souladu se získanými poznatky z literatury a bakalářského studia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,027 záznamů.   začátekpředchozí594 - 603dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.