Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
Podnikatelský plán rozvoje firmy EMKO Case a.s. formou vytvoření elektronického obchodu
Filkuka, Martin ; Bajgar, Jaromír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení podnikatelského plánu pro rozvoj firmy EMKO Case a.s. Práce je rozdělena na čtyři části. První uvádí cíle a metody řešení. Druhá, teoretická část, popisuje významné pojmy spojené s činností jak podnikatelskou, tak i s použitou metodikou. V další části bude představen současný stav firmy spolu s rozborem klíčových metod. Smyslem poslední části práce je představit nový, vlastní návrh pro založení elektronického obchodu pro tuto firmu.
Podnikatelský plán rozvoje firmy EMKO Case a.s. formou vytvoření elektronického obchodu
Filkuka, Martin ; Bajgar, Jaromír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení podnikatelského plánu pro rozvoj firmy EMKO Case a.s. Práce je rozdělena na čtyři části. První uvádí cíle a metody řešení. Druhá, teoretická část, popisuje významné pojmy spojené s činností jak podnikatelskou, tak i s použitou metodikou. V další části bude představen současný stav firmy spolu s rozborem klíčových metod. Smyslem poslední části práce je představit nový, vlastní návrh pro založení elektronického obchodu pro tuto firmu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.