Název: Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Překlad názvu: Increasing of Customer Satisfaction in Tesco Expres Brno
Autoři: Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; konkurence; Marketing; SWOT.; zákazník; analysis; customer; Marketing; rivals; SWOT.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet