Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.
Strategický marketingový plán začínající společnosti
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je aplikace principů strategického marketingového plánování na konkrétní připravovaný podnikatelský záměr. V první části práce je popsána problematika marketingového plánování s využitím odborné literatury. Na ni pak navazuje praktická část, ve které jsou principy marketingového plánování aplikovány na specifický podnikatelský záměr. Výsledkem práce je ucelený marketingový plán zahrnující všechny důležité oblasti, které jsou pro začínající společnost nezbytné. Charakterizuji v něm trh, na který má společnost vstoupit. Na základě těchto informací jsou stanovené cíle a strategické záměry společnosti. Je provedena segmentace potenciálních zákazníků a určeny strategické a taktické záměry pro prvky marketingového mixu. V závěru práce je sestaven akční plán a rozpočet. Tato práce dokazuje, že podnikatelský záměr je realizovatelný a má potenciál stát se úspěšným subjektem na daném trhu.
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Dokulilová, Vlasta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii navrhnout praktická doporučení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu, tvorby marketingové a komunikační strategie s využitím obecně známých nástrojů a metod. V praktické části je představena analyzovaná firma a její produktové portfolio. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové a komunikační strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.
Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce zkoumá vybrané metody zvyšování návštěvnosti elektronického obchodu fotodekorace.cz, zejména se však zabývá výkonnostními nástroji internetového marketingu. Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout internetovou marketingovou strategii tohoto konkrétního internetového projektu vedoucí k růstu prodejů. Dílčím cílem práce je prostřednictvím webové analytiky zhodnotit efektivitu online marketingových aktivit. Jedním z výstupů práce je návrh efektivní optimalizované reklamní kampaně ve vyhledavačích. Práce se pro splnění předkládaných cílů opírá zejména o uvedený teoretický pohled, který je následně aplikován. Na závěr jsou formulována doporučení pro budoucí vývoj internetového obchodu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení výkonnosti stránek.
Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu
Štěpánek, Michal ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Primárním cílem práce je navrhnout postup, kterým lze kvalifikovaně odhadnout hodnotu start-up projektu. Cílem druhotným je pak již samotný odhad hodnoty. Teoretická část popisuje několik vybraných metod strategického managementu, které společně směřují k jednomu cíli, a to definici strategické pozice projektu na cílovém segmentu trhu. Teoretickou část uzavírají kapitoly věnované financím a riziku projektu, které přímo navazují na závěry učiněné o strategické pozici projektu. V aplikační části je pak zpracován celý teoreticky navržený postup a to včetně odhadu tržní hodnoty projektu. Vzhledem k rozsahu tématu je při zpracování kladen důraz pouze na klíčové aspekty hodnocení a zejména pak ilustrativnost celého postupu.
Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Müller, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu těchto lídrů. Všechny výsledky a domněnky jsou prověřeny vlastním výzkumem trhu, který zjišťoval telekomunikační hodnotu pro zákazníka a postoj zákazníků ke strategickému marketingu. Vizionářský budoucí vývoj strategického marketingu je předpověděn na konci díla.
Analýza marketingového prostředí firmy
BOČEK, Antonín
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a část praktickou. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část, praktická, zahrnuje zpracování samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.
Využití CRM v rámci strategického marketingu
JAKEŠOVÁ, Jana
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
BOHÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.