Název: Strategický marketingový plán začínající společnosti
Překlad názvu: Strategic Marketing Plan for a Starting Company
Autoři: Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akční plán; Marketingový plán; Segmentace trhu; Situační analýza; Strategický marketing; Action plan; Market segmentation; Marketing plan; Situation analysis; Strategic marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34793

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150054


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet