Název: Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu
Překlad názvu: Start-up Company Valuation when Applying Strategic Marketing Methods
Autoři: Štěpánek, Michal ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: business plán; klíčové faktory úspěchu; odhad hodnoty; segmentace trhu; start-up projekt; strategický marketing; business plan; business valuation; key factors success; market segmentation; start-up company; strategic marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30277

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-110445


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-04-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet