Název: Strategic marketing of telecom leaders in the world
Překlad názvu: Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Autoři: Müller, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Nové marketingové prostředí; Strategický marketing; Telekomunikace; New marketing environment; Strategic marketing; Telecommunications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24824

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76474


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet