Název: Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Autoři: Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační politika; Marketingová strategie; Retailing; Situační analýza; Strategický marketing; Trh hraček; Communication Policy; Marketing strategy; Retailing; Situation analysis; Strategic Marketing; Toy market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet