Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 986 záznamů.  začátekpředchozí514 - 523dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané firmy
KROUŽKOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.
Marketingové postupy na pornostránkách
Votruba, Daniel ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vztahem internetové pornografie a marketingové komunikace. Téma je aktuální, neboť zkoumá dynamický trh internetového pornoprůmyslu s fenoménem posledních desetiletí - marketingem. V teoretické části práce jsou nastíněny základní fakta, geneze a historie pornografie v online prostředí. Současně je popsán vliv pornografie na technologický vývoj internetu. Práce představuje základy marketingové komunikace, které jsou relevantní pro prakticky uplatňované postupy vedoucí k zisku v kontextu pornografického průmyslu. Jsou představeny klíčové online marketingové nástroje, které jsou využívány pro reklamní účely na pornostránkách. Zároveň jsou vymezeny specifické pojmy vážící se k rozličným formám provozu erotického obsahu a v návaznosti na to uvedeny různé typy obchodních modelů. Praktická část práce se zabývá analýzou inzertního prostoru na porno webech a společně s tím popisuje konkrétní příklady komunikace v rámci činnosti jednotlivců, ale i společností, jejichž marketingové aktivity se pojí s pornoprůmyslem. Jsou zkoumány především faktické komunikační postupy a jejich účinnost pro dosahování zisku na pornostránkách. Pro metodologii je použita obsahová kvalitativní analýza, pozorování a interview. Výsledky práce potvrzují primární výzkumnou otázku, zda se bannerová reklama...
Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this master ‘s thesis is to develop a proposal that will lead to improvement of the company marketing strategy (communication) of a sale of products from BluePlanet, LLC. The chosen company is producing washing line for trucks and selling wastewater treatment plants. The theoretical part is to deal with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. It describes the tools for analysing the environment. The analytical part characterizes ECOCLEAN+ spol. s.r.o. and marketing mix. The thesis continues with analysing the environment and an analysis of the current state of marketing communications. The final part includes proposals to improve the company marketing strategy and evaluation of its effectiveness.
Risks in Marketing Communication Management
Kanderová, Petra ; Klinková, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on risk management in the area of marketing communication in Prvý piešťanský pivovar, s. r. o., which aim is to propose a change of the current communication mix based on the theoretical knowledge and analysis of the current state and risks.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Pospíšilová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace vybrané společnosti. Jedná se o značku Intimissimi a její konkrétní pobočku v Brně, v nákupním centru Galerie Vaňkovka. Na základě prováděných analýz současného stavu budou navrženy změny, které si kladou za cíl zlepšit vnímání značky zákazníky.
Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru
Chaloupková, Veronika ; Junas, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje použití komunikačního mixu jako efektivního nástroje náboru zaměstnanců v konkrétní společnosti. Na základě teoretických poznatků a vykonaných analýz současného stavu náboru a propagace společnosti bylo navrhnuto několik řešení, které by měly zvýšit zájem uchazečů o pracovní pozice.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Vašíčková, Tereza ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z marketingu, která slouží jako podklad pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část je zaměřena na analýzu vybrané společnost, na její současný stav a současný komunikační mix. Návrhová část je založena na výsledcích analytické části a jsou zde popsány návrhy pro zlepšení komunikačního mixu.
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.
Návrh komunikačního mixu podniku
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 986 záznamů.   začátekpředchozí514 - 523dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.