Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.
Návrh podnikového finančního plánu
Ansorgeová, Tereza ; Jurenová, Iveta (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření finančního plánu reálné společnosti SAKO Brno, a.s. pro následující 4 účetní období. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje obecnou strukturu finančního plánu a specifikuje nejčastěji používané metody tvorby. Prostřednictvím teoretických poznatků vycházející z literární rešerše se druhá kapitola práce věnuje praktickým analýzám stavu okolí, finanční situaci a budoucím možnostem společnosti. Závěrečná kapitola se věnuje samotné tvorbě finančního plánu.
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.